سرمربی مکزیکی تیم ملی فوتبال ژاپن اعلام کرد که شاگردانش بازی راحتی مقابل فلسطین نداشتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، خاویر آگیره پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل فلسطین در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: مردم ممکن است تصور کنند که ژاپن برتر از فلسطین بود اما امروز بازی آسانی نداشتیم. آنها بازی کردند و مقابل چین به تساوی رسیدند در حالی که ازبکستان تنها توانست یک گل مقابل آنها به ثمر برساند. آنها تیمی هستند که می‌جنگند و گلزنی مقابل آنها کار ساده‌ای نیست و ما در این بازی چهار گل زدیم بنابراین از این قضیه خوشحالم. از عملکرد خط دفاعی راضی و خوشحال بودم اما نقاط پیشرفتی هم در خط حمله تیم دیدم. دو یا سه روز زمان خواهیم داشت که تمرین کنیم و انتظار دارم این نقاط در جلسات تمرینی بهتر شوند.

وی ادامه داد: چون در این بازی با چهار گل به پیروزی رسیدیم، از بازیکنان نمی‌خواهم شدت عمل خود را از دست بدهند بنابراین در جلسه با بازیکنان مراقب این موضوع خواهم بود. بهترین چیزی که امروز به دست آوردیم، سه امتیاز بود. به خاطر باد شدید بازی آسانی برای هیچ یک از دو تیم نبود.

سرمربی مکزیکی تیم ملی فوتبال ژاپن خاطرنشان کرد: به بازیکنان هر دو تیم احترام می‌گذارم و دروازه‌بان فلسطین مهارهای فوق‌العاده‌ای داشت. همچنین در برخی نقاط باید بهتر شویم و این نقاط را در جلسه بعدی با بازیکنان مطرح خواهیم کرد. نمی‌خواهیم یک یا دو بازیکن را نام ببرم یا آنها را متهم کنم زیرا هر اشتباهی که رخ داده، توسط تیم اتفاق افتاده است نه بازیکنان.

وی اضافه کرد: در فوتبال مدرن پیروزی با چهار گل آسان نیست به همین دلیل از نتیجه این مسابقه خوشحالم و باور دارم که همه باید از این پیروزی خوشحال باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.