سرمربی الجزایری تیم ملی فوتبال قطر با اشاره به اینکه تیمش با شکست برابر امارات تحت‌ فشار است جدال بعدی شاگردانش مقابل ایران را سخت توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جمال بلماضی در پی شکست ۴ بر یک امروز (یکشنبه) شاگردانش برابر امارات در نخستین دیدار از گروه C جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا با حضور  گفت:  نکته مثبتی در بازی امروزمان برابر امارات وجود نداشت، برای رقابتی بهتر باید در سطح بهتری عمل می‌کردیم و بازی خلاقانه‌تری را به نمایش می‌گذاشتیم.

وی افزود: اگر گل‌هایی که در این بازی خوردیم را آنالیز کنید، می‌بینید که روی اشتباهات فردی گل تساوی را  دریافت کردیم و پس از آن در نیمه دوم روی ضربات ایستگاهی و ضربات  شروع مجدد گل‌های بعدی را خوردیم. پس از آن بازگشت به بازی برای ما مقابل تیم خوب امارات دشوار شد.

سرمربی قطر تصریح کرد: سعی کردم با ایجاد چند تغییر به بازی برگردیم ولی زمان لازم برای جبران نتیجه را نداشتیم. نمی‌توان گفت که شکست قطر برابر امارات به دلیل عدم تمایل و عدم تمرکز بازیکنام‌مان بود و به دنبال دلیل این شکست خواهیم رفت.

بلماضی گفت: روز شنبه هم گفته بودم که در گروه خیلی دشواری قرار داریم و تمامی تیم‌های حاضر در گروه C خوب هستند. حالا باید خودمان را برای رویارویی با ایران، تیمی که در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشته، آماده کنیم. ایران یکی از قدرتمندترین تیم‌های حاضر در این تورنمنت است و بازی بزرگ دیگری در انتظارمان است. به خاطر شکست برابر امارات تا حدودی تحت‌فشار هستیم و جدال با ایران بازی سختی برای ما خواهد بود.

سرمربی ۳۸ ساله عنابی‌پوشان خاطرنشان کرد: بیشتر بازیکنان ما برای نخستین بار است که در این رقابت‌ها و یک تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و این قطعاً برای آنها دشوار خواهد بود. با وجود شروع بد دست از تلاش نخواهیم کشید و باید عملکردی خوب در دو بازی بعدی خود داشته باشیم.

تیم‌ ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه هفته جاری در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا در ورزشگاه استرالیا شهر سیدنی به مصاف قطر می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.