مدافع تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: ۹ سال صادقانه برای ملوان بازی کردم اما باشگاه با من نامهربانی کرد.
علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد علت فسخ قراردادش با باشگاه ملوان گفت: ۹ سال برای ملوان صادقانه بازی کردم و حتی در بدترین شرایط مالی هم این تیم را ترک نکردم و با تمام وجود برای این باشگاه زحمت کشیدم اما به دلیل پرداخت نشدن مطالباتم مجبور شدم که قراردادم را با ملوان به طور یک‌طرفه فسخ کنم.

وی ادامه داد: از فصل گذشته ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان طلبکارم در این فصل هم تا کنون فقط ۲۵ درصد از مبلغ قراردادم پرداخت شده است و به تازگی هم تنها ۲.۵ درصد برای من واریز کرده‌اند در حالی که برخی بازیکنان ۸ تا ۱۰ درصد پول گرفته‌اند البته بزرگان تیم مانند پژمان نوری و جلال رافخائی حتی این پول را هم نگرفته‌اند.

وی ادامه داد: من زن و بچه‌دارم و باید هزینه‌های زندگی‌ام را تأمین کنم نمی‌توانستم بدون پول در ملوان بمانم در مسیر هیئت فوتبال تمام این ۹ سال مقابل چشمانم بود اما در نهایت مجبور شدم قراردادم را فسخ کنم هرچند که مسئولان باشگاه با من نامهربانی کردند و این حقم نبود من هم نمی‌خواستم شرمنده زن و بچه‌ام شوم و باشگاه احساس مسئولیتی در قبال من نمی‌کرد اما من در قبال فرزند کوچکم و آینده او مسئول هستم.

وی در مورد اینکه اکنون که قراردادش را فسخ کرده چه کاری انجام خواهد داد، گفت: از یکی دو تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد دارم به این تیم‌ها می‌روم و با ۲۰ تا ۳۰ درصد پولی که هنگام قراردادم دریافت می‌کنم بخشی از مشکلات زندگی‌ام حل می‌شود. بزرگان تیم خیلی تلاش کردند تا مسئله من حل شود اما نشد.

رمضانی ادامه داد:‌ ۹ سال در ملوان حضور داشتم و اکنون هم برای خداحافظی با هوادارانی که سال‌ها حامی من بوده‌اند در روز بازی با تراکتورسازی به ورزشگاه خواهم رفت تا با هواداران خداحافظی کنم از همه فوتبال‌دوستان انزلی و بزرگان تیم مثل رافخائی، نوری، زارع هم تشکر می‌کنم و از مربیان سابقم هم که برای من زحمت کشیدند هم ممنونم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.