مدیرعامل باشگاه منصوری گفت: برای نیم فصل به رهنما پیشنهاد ۳۵ میلیون تومان را داده‌ام، اما قبول نکرده و در مقابل هم می‌گوید که میثاق به او ۵ میلیون می‌دهد!
کریم منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد ادعای علی رهنما در مورد عدم صدور برگه تسویه مالی از سوی باشگاه منصوری برای حضور این بازیکن در میثاق تهران گفت: من برای نیم فصل به رهنما پیشنهاد ۳۵ میلیون تومان را داده‌ام و گفته‌ام در منصوری بمان و این رقم را بگیر، اما قبول نکرده و در مقابل هم می‌گوید که میثاق به او ۵ میلیون می‌دهد. او گرچه دیگر با منصوری قرارداد ندارد؛ اما باید طبق قانون ۲۰ درصد از رقم قرارداد بعدی‌اش را به ما بپردازد.

وی ادامه داد: من می‌خواهم دروغگویی در فوتسال از بین برود. متاسفانه کسانی هستند که تا یک نامه به کمیته انضباطی می‌رود، اعلام می‌کنند این بازیکن آزاد است. بله علی رهنما بازیکن آزاد است، ما هم قبول داریم؛ اما مقررات که از این به بعد هم سخت‌تر می‌شود، چیز دیگری می‌گوید، به او گفته‌ام تو چندین سال در تیم ما بوده‌ای و بابت پول‌هایی که گرفته‌ای برو مفاصای مالیاتی‌ات را بیاور تا برگه تسویه را صادر کنم که او از انجام این کار سر باز می‌زند. بعداً اداره مالیات یقه ما را می‌گیرد. ادعاهای او واهی است و متاسفانه هر کسی هم هر چه دلش می‌خواهد نظر می‌دهد بدون اینکه در جریان اصل ماجرا باشند. قبلاً کمیته انضباطی یک نامه به ما زده، اگر من رضایت نمی‌دهم حتماً دلیلی دارد.

منصوری خاطرنشان کرد:‌ نمی‌دانم این هرج و مرج در فوتبال کی می‌خواهد از بین برود. ما آیین‌نامه داریم، مقررات هم برای همه است. به نظر من، مادر زایش بازیکن در فوتسال، باشگاه‌ها هستند اما متاسفانه همه دنبال بازیکن هستند. برای خودم هم متاسفم که با این همه زحمت، تیم‌داری می‌کنیم و بعد که می‌گوییم طبق قانون باید ۲۰ درصد قرارداد بعدی‌ات را به ما بدهی، بازیکن می‌گوید پنج میلیون از میثاق می‌خواهد بگیرد. من که به او می‌گویم ۳۵ میلیون بگیر و برای خودمان بازی کن، پس چرا قبول نمی‌کند. باور کنید دیگر بازیکن در لیگ مناطق هم با پنج میلیون بازی نمی‌کند چه برسد به لیگ برتر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.