تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم پلیس مالزی که ساعت ۲۰:۴۵ به وقت محلی در ورزشگاه پی ام اس سلانگور مالزی برگزار شد، در نهایت به تساوی دو بر دو در مقابل حریف مالزیایی خود رضایت داد.
به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در این دیدار، رشید مظاهری، حجت حق‌وردی، علی همام، صائب محبی، مهرداد قنبری، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، اسماعیل فرهادی و کاوه رضایی را به عنوان ترکیب اصلی به زمین فرستاد.
ذوب آهن در دقیقه ۱۰ با یک حرکت ترکیبی در محوطه جریمه تیم حریف و با ضربه پای چپ اسماعیل فرهادی، اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.
در ادامه، این تیم فوتبال پلیس مالزی بود که با ضربه یکی از مهاجمان و دفع ناقص رشید مظاهری و در نهایت ضربه ترائوره، نتیجه این دیدار را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم، ازوان رویا در دقیقه ۵۶ گل دوم تیم مالزیایی را به ثمر رساند اما در دقیقه ۷۵ مهدی مهدی‌پور موفق شد نتیجه این دیدار را به تساوی دو بر دو برساند.
در نهایت دو تیم با همین نتیجه کار را به اتمام رساندند.
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که برای یک دیدار تدارکاتی عازم مالزی شده است، روز جمعه ۱۹ دی‌ماه به مصاف تیم ملی امید این کشور می‌رود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.