سرمربی تیم فوتبال اینتر تأکید کرد که شکست دادن یوونتوس در خانه‌اش کار غیرممکنی نیست و از بازیکنان خود نیز خواست که به توانایی‌شان برای رسیدن به این هدف ایمان داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی در آستانه دیدار تیم‌های یوونتوس و اینتر در هفته هفدهم سری A به خبرنگاران اظهار داشت: راه مشخصی برای شکست دادن یوونتوس وجود ندارد و تنها راهش این است که شما بسیار خوب بازی کنید. هر اتفاقی ممکن است در این بازی رخ دهد. این یک بازی کلاسیک است. نباید فراموش کنیم که ما هم اینتر هستیم و همیشه اینتر خواهیم بود. ما باید این ذهنیت را حفظ کنیم.

مانچینی در ادامه اعلام کرد که برای دربی ایتالیا روی حضور مهاجم آلمانی جدید خود حساب نمی‌کند. وی افزود: ما خود را بدون پودولسکی برای این بازی آماده کرده‌ایم اما اگر سیر اداری این انتقال به موقع صورت بگیرد، می‌توانیم او را روی نیمکت خود داشته باشیم.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که پودولسکی امروز (دوشنبه) قرارداد خود را با اینتر امضا کرده و رسماً بازیکن اینتر شده است و به این ترتیب می‌تواند در بازی فرداشب برابر یوونتوس به میدان برود.

مانچو افزود: پودولسکی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند به ما کمک کند. او هنوز سال‌های زیادی از دوران بازیگری خود را پیش رویش می‌بیند و فقط ۲۹ سال سن دارد.

سرمربی اینتر درباره دیگر بازیکنی که این روزها نامش در کنار نام اینتر دیده می‌شود هم تصریح کرد: شاقیری می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای تیم ما باشد. او اکنون بازیکن بایرن مونیخ است اما می‌تواند مهره مناسبی برای ما باشد. آینده شاقیری روشن است.

مانچینی در پاسخ به این سؤال که تیمش با چه ترکیبی برابر یوونتوس به میدان خواهد رفت، عنوان کرد: مطمئن نیستم که در این بازی با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی خواهیم کرد یا خیر، چون باید ببینم بازیکنانی جدیدی به جمع‌مان اضافه خواهند شد یا نه و بر اساس آن تاکتیک تیم را انتخاب کنم.

سرمربی پیشین گالاتاسرای در ادامه از بازیکنان تیمش خواست با تمام قوا برابر یوونتوس به میدان بروند و تصور نکنند که شکست دادن این تیم در خانه‌اش غیر ممکن است. وی خاطرنشان کرد: من تیمی که فکر می‌کند بردن این بازی غیرممکن است نمی‌خواهم. من برد می‌خواهم. انسجام هر تیم به خط دفاع آن تیم بستگی دارد. اگر خط دفاع یکپارچه عمل کند، آن وقت تیم می‌تواند هجومی‌تر بازی کند. من امیدوارم که وضعیت تیم به تدریج به سمتی برود که دیگر از اشتباهاتی که در این فصل مرتکب شده‌ایم، خبری نباشد.

تیم‌های یوونتوس و اینتر فرداشب (سه شنبه) در بازی موسوم به دربی ایتالیا، از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.