قبل از آغاز تمرین امروز استقلال در کیش مهاجم استقلال خوزستان با بازیکنان استقلال خوش و بش گرمی داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال استقلال در جزیره کیش از امروز رسماً‌ با حضور ۱۳ بازیکن در غیاب ملی‌پوشان و بازیکنانی نظیر کرارجاسم و آرش برهانی آغاز شد که البته قرار است برهانی طی روزهای آینده به اردو اضافه شود اما در خصوص کرار حرف و حدیث‌های زیادی به گوش می‌رسد که همین موضوع امروز نقل تمرین استقلالی‌ها بود و بازیکنان در خصوص این رفتار هافبک عراقی با یکدیگر صحبت می‌کردند و از این رفتار او به نوعی متعجب بودند.

*تمرینات استقلالی‌ها با نرم دوی آغاز شد و پس از آن بازیکنان به کار با توپ مشغول شده و سپس به فوتبال تحت فشار در دو دروازه نزدیک به هم پرداختند و در پایان نیز با سرد کردن بدن‌ها به کار خود در اولین تمرین جدی در کیش خاتمه دادند.

*به خاطر هم زمانی آغاز تمرین استقلالی‌ها با پایان دیدار ملوان و استقلال خوزستان برخورد گرمی بین کادر فنی دو تیم و بازیکنان سابق استقلال از جمله پژمان نوری و سید مهدی سیدصالحی و استقلالی‌ها به وجود آمده و آنها با یکدیگر احوال‌پرسی گرمی داشتند. جالب اینکه سید صالحی که در هفته آخر نیم‌فصل دو گل به استقلال زده بود با بازیکنان و کادر فنی این تیم عکس یادگاری گرفت. 

*تماشاگران امروز استقبال خوبی از تمرین به عمل آورده تا جایی که یک مقدار شلوغی و بی‌نظمی در تمرینات حکمفرما بود. اکثر آنها در پایان تمرین به زمین آمده و با حنیف عمران‌زاده، رضا عنایتی و طالب‌لو عکس یادگاری گرفتند.

* میرشاد ماجدی سرپرست استقلال امروز با لباس ورزشی در تمرین استقلال حاضر شده و در حین تمرین بازیکنان به دویدن دور زمین پرداخت.

* یک گروه تصویربرداری در تمرین امروز استقلالی‌ها حاضر شده و از تمرینات آبی‌پوشان گزارشی را تهیه کرد.

* پس از پایان تمرین تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه المپیک کیش حاضر شده و تمریناتش را آغاز کرد.

* تمرینات استقلال فردا در سه نوبت برگزار می‌شود به این ترتیب که از ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح استقلالی‌ها در ساحل به دویدن پرداخته سپس قبل از ظهر کار با وزنه را انجام داده و در تمرین عصر خود نیز به کار با توپ خواهند پرداخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.