تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در دیداری دوستانه فردا به مصاف هم می‌روند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در جریان برگزاری اردوی خود در شهر سیدنی برای آماده سازی حضور در جام ملت‌های آسیا، فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

تیم ملی ایران بعد از برگزاری جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نتوانست مراحل آماده‌سازی را به خوبی طی کرده و از انجام بازی‌های تدارکاتی بین‌المللی در شأن نام این تیم ناتوان بود و فقط در مسیر آماده‌سازی خود علاوه بر برپایی دو اردوی خارجی و یک اردوی داخلی، توانست کره‌جنوبی را شکست دهد.

از سوی دیگر آماده‌سازی عراقی‌ها هم به خاطر مشکلات داخلی این کشور و عدم ثبات در کادرفنی این تیم و انتخاب سرمربی در روزهای آخر منتهی به جام ملت‌های آسیا به خوبی طی نشد تا دو کشور ایران و عراق حداقل از این لحاظ شباهت‌های بسیاری با یکدیگر داشته باشند، هرچند که حضور عراق در جام خلیج فارس این فرصت را به تیم ملی این کشور داد تا در این رقابت‌ها بتواند خود را محک بزند.

در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی فیفا ایران در رده ۵۱ جهان قرار داشت و عراق نیز در رده ۱۰۳ این رده‌بندی و حالا دو تیم در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از برگزاری جام ملت‌‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا فردا به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار قرار است در ورزشگاه وین شهر ولونگونگ برگزار شود که بر همین اساس ملی‌پوشان مسیر یک و نیم ساعته را از محل اقامت خود در سیدنی برای برگزاری این دیدار طی خواهند کرد.

همچنین طبق قوانین فیفا این دیدار باید در حضور تماشاگران برگزار شود و نمی‌توان این مسابقه تدارکاتی را پشت درهای بسته برگزار کرد، به همین دلیل بلیت فروشی این مسابقه نیز برای این مسابقه در محل برگزاری دیدار در ولونگونگ آغاز شده است.

در هر صورت در این دیدار کی‌روش و شاگردانش این فرصت را دارند تا آخرین راهکارهای خود برای فتح جام ملت‌های آسیا را مرور کرده و با آمادگی کافی از یکشنبه آینده (۲۱ دی) وارد این مسابقات شوند.

این دیدار از ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۰:۳۰ صبح به وقت ایران) آغاز می‌شود.

تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های امارات، قطر و بحرین همگروه است و تیم ملی عراق نیز با تیم‌های ژاپن، اردن و فلسطین در یک گروه قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.