سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: اگر بازی دوستانه مقابل تیم ملی بزرگسالان بتواند کمکی به این تیم در راستای آماده‌سازی کند و این مسابقه لازم باشد حتماً در آن حاضر می‌شویم.
محمد خاکپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در رابطه با پیروزی سه بر صفر تیمش در دومین بازی تدارکاتی در جزیره کیش مقابل منتخب امیدهای این جزیره گفت: بازی بدی نبود و بیشتر به مرور تاکتیک‌های فنی تیم پرداختیم، تیم حریف بسیار پرتلاش بازی کرد، از مسئولان تیم حریف و بازیکنان آنها تشکر می‌کنم که در این بازی شرکت کردند. بازیکنان ما نیاز به تمرین بیشتر دارند، روی ضربات آخر دقت نداریم. برای ما نتیجه اهمیت ندارد و بیشتر بر روی کارهای تاکتیکی تأکید داشتیم.

وی در مورد اینکه احتمال دارد تیمش با تیم ملی بزرگسالان بازی کند خاطرنشان کرد: روی این موضوع تأکید دارم که تمامی تیم‌های ملی در هر رده‌ای برای یک هدف کار می‌کنند که آن هم بالا رفتن پرچم جمهوری اسلامی ایران است. اگر بازی تدارکاتی ما با تیم ملی بزرگسالان بتواند کمکی باشد به تیم بزرگسالان، این کار را می‌کنیم و تمام هدف‌مان کمک به تیم بزرگسالان است.

سرمربی تیم ملی امید در رابطه با اینکه آیا این بازی به تغییر برنامه های تیمش منجر می‌شود؟ اظهار داشت: طبیعتاً این تغییر به وجود می‌آید. این بازیکنان یک هفته به صورت صبح و عصر بازی می‌کنند و قرار بود چهار روز بازیکنان استراحت کنند، اما اگر قرار باشد یکشنبه بازی کنیم، بازیکنان به تهران بازمی‌گردند و در اردو می‌مانند.

خاکپور در رابطه با این صحبت حبیب کاشانی که اعلام کرده برخی از بازیکنان این رده سنی تا به حال در اردو حاضر نشده‌اند و آیا تیمی که در جزیره کیش بوده نفرات اصلی را تشکیل نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم ۲ اردوی چهار روزه را درنظر داریم که در یکی از آنها بازیکنانی از لیگ برتر که دقایق زیادی به میدان رفتند و در رده سنی امید هستند را بررسی کنیم و در بار دوم بازیکنانی که این شرایط را در لیگ دسته اول دارند بررسی می‌کنیم. در پایان این ۸ روز از بین این بازیکنان و نفرات حاضر در این اردو، تیم نهایی را تشکیل می‌دهیم تا تمامی نفرات را بررسی نکنیم نمی‌توانیم بگوییم کدام نفرات جزو اصلی‌ها هستند. همه را بررسی می‌کنیم تا روزی پیش نیاید تا بخواهیم غبطه اینکه چرا همه بازیکنان را بررسی نکردیم را بخوریم.

وی در پایان در مورد شرایط اردوی کیش گفت: اردوی بسیار خوبی بود، باز هم از همه مسئولان ورزش کیش که این امکان را دراختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنیم، به دنبال شناخت بهتر از تیم بودیم و به این هدف رسیدیم. هوا و امکانات بسیار خوب بود. آرزو می‌کنم ورزش کیش بیش از امروز پیشرفت کند و باعث افتخار کشور شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.