امیر عابدینی با بررسی اسناد مالی فدراسیون به این جمع بندی رسیده که بسیاری از ابهامات در دوران کاری کفاشیان اجتناب ناپذیر بوده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بار دیگر محاسبات منتقدان کفاشیان غلط از آب در آمد و به رغم انتقادهای آشکار وزارت ورزش از سورت های مالی فدراسیون فوتبال ، کفاشیان در لحظه آخر توانسته با کمک امیر عابدینی از نوک تیز پیکان انتقادهای منتقدانش در مجمع در امان باشد. رئیس فدراسیون که در بررسی اسناد مالی دو سال گذشته مدیریتش در فوتبال ، متهم است که چرا برای انتقال پول های فوتبال به خارج از کشور و یا برعکس از هوشنگ مقدس ، دوست ایرانی اش در دبی استفاده کرده یا زیر فشار است که چرا برادر همسرش را در سفرهای متوالی همراه تیم های ملی فرستاده و برای او بیش از یک میلیارد تومان هزینه کرده است ، حالا توانسته با بررسی های دقیق انجام شده از سوی کمیته ۵ نفره و توضیحاتش به امیر عابدینی ، بار دیگر این مدیر قدیمی را با خود همراه کند. 

درست مثل مجمع انتخابی سال ۱۳۹۰ که کفاشیان با کمک امیر عابدینی در لحظه آخر از زیر فشار دولت فرار کرد و عباسی را در کاری انجام شده قرار داد تا رئیس فدراسیون فوتبال باقی بماند. این بار عابدینی در شرایطی که به شدت از برخورد معاون حقوقی وزیر ورزش با خود بر سر مسئله خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گلایه دارد ، به این نتیجه رسیده که مثلا پول هایی که فدراسیون از طریق مقدس داده برای کارلوس کروش بودند و او به عنوان فرد امین سرمربی تیم ملی معرفی شده است یا پول هایی که از طریق سفارت قرار بده به فدراسیون داده شوند گیر کرده اند و مشکل ساز شده اند تا کفاشیان در بی پولی چاره ای غیر از این نداشته باشد. درباره سفرهای برادر همسر کفاشیان هم ، رقم ۲۹ سفر اعلام شده برای تمام دوران چند ساله حضور او در فوتبال بوده است نه برای بازه ای یکساله و این ارقام اعلام شده هم به شدت متفاوت بوده اند. 

این ها دلایلی است که سبب شده تا عابدینی برای حضور در برنامه ای زنده در تلویزیون و دفاع از فدراسیون فوتبال آماده باشد!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )