کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضی احمدی پیام تسلیتی صادر کرد.
  به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت مرحوم مرتضی احمدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس هم به حساب می‌آمد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در همه جای دنیا پرسپولیس را با هوادارانش می‌شناسند و سرخ‌دلان هم به هوادارانی که دارند می‌نازند. مرحوم مرتضی احمدی یکی از هوادارانی بود که تاریخ پرسپولیس به او می‌بالد و به راستی که او لایق لقب قدیمی‌ترین هوادار پرسپولیس است.

با این همه مرگ پایان کبوتر نیست و قطعاً مرتضی احمدی عزیز پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری بالاخره به آرامش رسید و باید کوچ عزت مندانه او را تبریک گفت.

مجموعه باشگاه پرسپولیس، بازیکنان و هواداران این تیم همگی این کوچ با عزت را به مرتضی احمدی و خانواده او تبریک گفته و به دوستدارانش تسلیت می‌گوییم، امیدواریم که بر سر سفره اکرام رسول الله (ص) میهمان باشد چرا که به راستی پاک زیست و در روزی به دیار حق شتافت که بزرگی در تاریخ است. باز هم این ضایعه دردناک را به خانواده هنر، خانواده ورزش و همچنین خانواده این هنرمند مردمی و محبوب تسلیت می‌گوییم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )