کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ۴۷ ساله زردپوشان وستفالن گفت: با توجه به نتایجی که کسب کرده‌ایم هر انتقادی که از دورتموند می‌شود، به حق است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در توضیح دلایل شکست ۲ بر یک شاگردانش مقابل وردربرمن در هفته هفدهم بوندس‌لیگا که آخرین دیدار این تیم در سال ۲۰۱۴ بود، در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «اسکای» آلمان گفت: بهترین خبر این بود که بازی‌های ما در سال ۲۰۱۴ به پایان رسید!

وی افزود: با توجه به نتایجی که کسب کرده‌ایم هر انتقادی که از دورتموند می‌شود، به حق است. مانند احمق‌ها در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ایستاده‌ایم. به هر حال خودمان را بابت این وضعیت مقصر می‌دانیم. از حالا سه هفته فرصت داریم تا مشکلاتمان را برطرف کنیم و حتماً این کار را خواهیم کرد.

کلوپ امیدوار است تا شاگردانش در نخستین بازی خود در نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا که در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۴ مقابل بایرلورکوزن برگزار می‌شود، بازگشتی خوب به این مسابقات داشته باشند.

متس هوملس، زننده تنها گل زردپوشان وستفالن به وردربرمن هم اظهار داشت: همه ما به این موضوع فکر می‌کنیم که مشکل کار کجاست؟ مسئله چیست؟ ما هفته گذشته در خانه خود مقابل ولفسبورگ عملکرد خوبی داشتیم ولی در این بازی اصلاً خوب نبودیم.

بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا که در فصل ۱۳-۲۰۱۲ به عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا هم رسید در اوضاع بحرانی به‌سر می‌برد و در فصل جاری لیگ دسته اول آلمان با ۱۵ امتیاز در مکان هفدهم جدول ۱۸ تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.