کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی با تمجید از هافبک اسپانیایی تیمش تأکید کرد ماه دسامبر ماهی کلیدی در تقویم بازی‌های لیگ برتر به شمار می‌رود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی که عصر روز گذشته (شنبه) تیمش با دو گل داوید سیلوا و گلزنی یحیی توره با نتیجه ۳ بر صفر از سد کریستال‌پالاس در هفته هفدهم لیگ برتر گذشت، گفت: منچسترسیتی همیشه به آگرو نیاز دارد، چون او بازیکن مهمی برای ماست اما این تیم تنها سرخیو نیست. سیلوا نیز همانند آگرو بازیکن مهمی برای من‌سیتی است. بدون شک این بازیکنان سطح بالا هستند که تفاوت‌ها را رقم می‌زنند.

وی افزود: منچسترسیتی تیمی سختکوش است و می‌داند چطور به اهدافش در زمین برسد. در حالی که ما بازیکنانی همچون آگرو، استوان یووتیچ، ادین ژکو و وینسنت کمپانی را در اختیار نداشتیم، بازیکنان دیگر از جمله سیلوا لحظات مهمی را از خود در این بازی بر جای گذاشتند.

سرمربی پیشین رئال مادرید که حالا شاگردانش تنها به خاطر تفاضل گل پایین‌تر نسبت به آبی‌پوشان لندنی در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند، تصریح کرد: نمی‌دانم هم‌امتیاز شدن ما با چلسی آیا روی آنها فشاری به وجود آمده است یا نه ولی مهم این بود که ما به سه امتیاز این بازی برسیم. ما باید این روندی را که تا به امروز طی کرده‌ایم، ادامه دهیم و هر روز بر این باور باشیم که می‌توانیم در کورس قهرمانی بمانیم.

پیگرینی در ادامه عنوان کرد: ماه دسامبر ماهی کلیدی در تقویم بازی‌های لیگ برتر است. درست است که تکلیف قهرمانی در ماه دسامبر مشخص نمی‌شود ولی ماهی است که بازی‌های زیادی در آن انجام می‌شود و اگر می‌خواهید در کورس قهرمانی بمانید باید در  ماه دسامبر خود را در رده‌های بالایی جدول نگه دارید.

سرمربی شیلیایی من‌سیتی تأکید کرد: ما در وضعیت خوبی به سر می‌بریم و شاید هیچکس یکی دو ماه پیش فکرش را نمی‌کرد که منچسترسیتی بتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرد. همیشه به کاری که می‌کنیم اعتماد داریم و بار دیگر بازیکنان‌مان به اثبات رساندند که چرا فصل گذشته قهرمان لیگ برتر انگلیس شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.