کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: معتقدم رفتن نژادزمانی در این برهه نه تنها کمکی به باشگاه نمی کند بلکه شاید اتفاقات ناگوار دیگری هم رخ دهد.

"فرزاد حسینخانی" در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کویر، گفت: من به عنوان یک بازیکن که تلاش شبانه روزی نژادزمانی را در تیم دیده ام و می‌دانم که وی زندگی اش را وقف باشگاه مس کرده بود معتدقم کرمان باید متحد شود و وی را به هر نحوی نگه دارد.


وی افزود: بهتر است بجای حاشیه سازی اول به فکر برگشتن وی باشیم، شما ببینید در گذشته بزرگترین عاملی که باشگاه مس را به این روز کشاند فقط و فقط تغییرات زیاد بوده است و چرا نباید از مدیرعاملی که جونش راهم برای باشگاه گذاشته حمایت کرده و وی را نگه داریم.

کاپیتان تیم مس عنوان کرد: مردم حق دارند اعتراض کنند، حق دارند دلخور و ناراحت و عصبی باشند، اصلا ما برای مردم بازی می کنیم که باعث شادی آنها شویم نه سوهان روحشان، اما ای کاش با شعارهایمان در راستای تخریب مردم سرمایه سوزی نکنیم.

حسینخانی تصریح کرد: اگر تیم با مدیریت نژادزمانی و سرمربی گری میثاقیان نتیجه نگیرد یعنی اینکه فوتبال کرمان بیمار شده، و این بیماری به یکی دو سال نبوده که شدتش اینقدر زیاد شده است بلکه انداختن این ویروس به جان باشگاه حاصل تلاش آنهایی است که فقط به منافع شخصی شان فکر می کنند و می خواهند روی صندلی ریاست بنشینند.

وی اظهار کرد: نمی دانم دیگر نژادزمانی چگونه باید امتحانش را پس می‌داده است، مدیری که از جنس ورزش است و کسی که به ورزش نسبت به فرزندانش بیشتر پدری کرده است، حتی میثاقیانی که استخوان خورد کرده فوتبال کشوراست.

کاپیتان نارنجی پوشان کرمانی خاطرنشان کرد: قبل از آمدن نژادزمانی همه می گفتند وی باید برگردد، همه می گفتند بهتر از میثاقیان نداریم، پس چراحالا حرف ها عوض شده اند؟ چرا از حرفشان گذشته اند؟ فقط با ۲-۳ باختی که لایقش نبودیم؟ فکر می کنید حال همه بازیکنان و کادرفنی و باشگاه خوب است که تیم نتیجه نگرفته است؟ نه، این را بدانید که بزرگترین لطمه روحی و روانی و حتی کاری به خود ماها می خورد، قبل از شعارها و حاشیه سازی ها کمی تفکر کنید و با انصاف شعار دهید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.