سرمربی ایتالیایی رئال مادرید سال ۲۰۱۴ را باورنکردنی و فراموش نشدنی توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پس از پیروزی شب گذشته رئال مادرید مقابل سن ‌لورنزو و قهرمانی در مسابقات جام باشگاه‌های فوتبال جهان اظهار داشت: واقعا خوشحالم که سال را عالی به پایان رساندیم. سالی فراموش‌نشدنی برای همه ما بود. سخت تلاش کردیم و راهمان را در مسیر بازی‌های سخت باز کردیم. احساسات زیادی دارم؛ غرور، شادی و ... در باشگاهی هستم که بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. می‌توانیم به پیشرفتمان ادامه دهیم و با خوش‌بینی چشممان به آینده باشگاه باشد. تیم شایسته کسب این قهرمانی بود. من فکر می‌کنم بتوانیم بگوییم که رئال مادرید بهترین تیم دنیا در حال حاضر است.

وی ادامه داد: حضور در این باشگاه تجربه بزرگی است زیرا ما واقعا یک خانواده بزرگ هستیم. همه ما در کنار هم کار می‌کنیم و یک هدف داریم: هر کاری می‌کنیم تا به پیروزی برسیم. جو ورزشگاه یک شگفتی زیبا بود زیرا واقعا احساس می‌کردیم در خانه هستیم. مردم اینجا رفتارشان فوق‌العاده بود و هر کاری برای کمک به پیروزی ما انجام دادند. اگر بخواهم به یکی از لحظات سالی که گذشت فکر کنم، فینال کوپا‌دل‌ری به ذهنم می‌آید. قهرمانی در آن مسابقات در آن زمان به موقع به ما اعتماد به نفسی را که به آن لازم داشتیم، داد. آن قهرمانی یک نقطه عطف بود. پس از آن تیم مدام بهتر و بهتر شد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: راموس در فینال و نیمه‌نهایی گل زد. او همچنین در فینال و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی کرد. با این حال ترجیح می‌دهم درباره تمام بازیکنان صحبت کنم. ما یک تیم هستیم. من گفته‌ام که رونالدو همیشه به تیم کمک می‌کند. او یکی از بازیکنان تیم است. دیگر چه می‌توانم بگویم؟ او بهترین بازیکنی است که تاکنون داشته‌ام.

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم کاری را که امسال انجام دادیم، تکرار کنیم، خوشحال می‌شوم. خوب پیش رفتیم و این برای سال بعد به ما اعتماد به نفس می‌دهد. هدف ما این است. اکنون فقط می‌خواهیم از همه چیز لذت ببریم: تیم، هواداران، جو، مردمی که اطرافمان هستند و ...مقایسه تیم‌ها در نسل‌های مختلف سخت است زیرا فوتبال بسیار سریع تغییر می‌کند. ما یک تیم سخت‌کوش هستیم که عالی بازی می‌کنیم اما مقایسه ما غیرممکن است. فقط خوشحالیم که بخشی از تاریخچه این باشگاه بزرگ را رقم زدیم.

آنچلوتی گفت: هر لیگی فرهنگ فوتبالی منحصر به فرد خودش را دارد. همه لیگ‌ها رقابتی هستند. مربیگری در کشورهای مختلف تجربه بزرگی برای من بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.