در شبی که شالکه در دیداری خانگی مقابل هامبورگ تن به تساوی داد تیم‌های دورتموند و مونشن‌گلادباخ هم مقابل رقبای خود شکست را پذیرفتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا عصر امروز (شنبه) با انجام پنج دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال بورسیا دورتموند، نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا در خانه وردربرمن با نتیجه ۲ بر یک تن به شکست داد. برای برمن در این بازی دوی شلکه (۳) و فین بارتلس (۶۲) گلزنی کردند و دورتموندی‌ها هم توسط متس هوملس (۶۹) به گل رسیدند.

وردربرمن با این برد ۱۷ امتیازی شد و به رده شانزدهم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا صعود کرد. شاگردان یورگن کلوپ هم با قبول این شکست ۱۵ امتیازی باقی ماندند و به مکان هفدهم جدول این رقابت‌ها سقوط کردند.

در دیگر دیدار امروز آگزبورگ با نتیجه ۲ بر یک از سد بورسیا مونشن‌گلادباخ گذشت. با این نتیجه آگزبورک ۲۷ امتیازی شد و با تفاضل گل ۱+ جایگاه ششمی خود را در جدول بوندس‌لیگا استحکام بخشید. گلادباخ هم با ۲۷ امتیاز (تفاصل گل ۹+) به مکان چهارم سقوط کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده عصر امروز هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:

بایرلورکوزن یک - اینتراخت فرانکفورت یک

شالکه صفر - هامبورگ صفر

اشتوتگارت صفر - پادربورن صفر

در این چارچوب از ساعت ۲۱ امشب ولفسبورگ در خانه‌اش پذیرای اف‌سی کلن است.

پرونده هفته هفدهم بوندس‌لیگا فردا (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته خواهد شد که در بازی اول هرتابرلین در خانه‌اش پذیرای هوفنهایم است و در جدال پایانی هفته فرایبورگ از هانوفر میزبانی می‌کند.

در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بایرن مونیخ با ۴۵ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ولفسبورگ و بایرلورکوزن نیز به ترتیب با ۳۱ و ۲۸ امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.