عضو کمیته رفع ابهام فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون مستنداتی را در اختیار ما گذاشته و اطلاعات دیگری را هم باید بدهد اما مشخص نیست رسیدگی‌ها تا مجمع آتی به سرانجام برسد.
به گزارش ایسنا، منصور قنبرزاده پس از خروج از جلسه رسیدگی به گزارش‌های مالی فدراسیون فوتبال توسط کمیته رفع ابهام مالی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه ما امروز از ساعت ۹ آغاز شد و در آن مسوول مالی فدراسیون مستنداتی را ارائه کرد. همچنین یک کار تخصصی حسابرسی همراه با حسابرس خبره‌ای که به عنوان مشاور با گروه کار می‌کند شروع شده است. در عین حال در رابطه با صورت جلسه قبلی باید یک نفر نسبت به نتایج جلسات اطلاع‌رسانی کند و آن شخص هم عابدینی است.
وی در واکنش به اینکه وزیر ورزش و جوانان عنوان کرده که حساب‌های مالی فدراسیون بعد از سال ۹۰ مخدوش است، گفت: فدراسیون مستنداتی را در اختیار ما گذاشته است. البته گزارش مالی سال ۹۱ -۹۲ را مجمع فدراسیون هم تایید نکرده و ما به خاطر رفع ابهام همان گزارش دور هم جمع شده‌ایم. همه این اقدامات در راستای رفع ابهام است.
عضو هیات رییسه فدراسیون درباره اینکه فکر می‌کنید نتایج رسیدگی‌ها به مجمع آتی فدراسیون که ششم دی‌ماه برگزار می‌شود، برسد، گفت: معلوم نیست که کار تا مجمع آتی به سرانجام برسد یا نرسد. به هرحال یکسری اطلاعاتی را مطرح کردند و یکسری اطلاعات را ما درخواست کردیم تا آماده و در اختیار کمیته قرار دهند. به هرحال تاکید داریم که دقت در کار نباید فدای سرعت شود.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.