عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بدون اعتنا به خبرنگاران حاضر مقابل این باشگاه و با بی‌احترامی به آنها داخل باشگاه پرسپولیس رفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تعداد زیادی خبرنگار از صبح امروز (شنبه) مقابل باشگاه پرسپولیس حضور یافته‌اند تا آخرین اخبار این باشگاه را به اطلاع مردم برسانند اما از سوی علی اکبر طاهری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس با آنها برخورد بدی صورت گرفت.

در شرایطی که خبرنگاران منتظر طاهری بودند تا با او گفت‌وگویی داشته باشند اما عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که حالا چند روزی است در این باشگاه همه‌کاره شده به محض اینکه با آنها روبه‌رو شد بدون اعتنا به حضورشان به سرعت داخل باشگاه رفت و در باشگاه را هم محکم پشت سرش بست تا هیچ خبرنگاری نتواند وارد ساختمان شود. این حرکت طاهری و بی‌احترامی او به خبرنگاران باعث ناراحتی آنها شد.

به گزارش تسنیم، تمامی این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که اوضاع باشگاه پرسپولیس خوب نیست و ظاهراً هیچکس نمی‌خواهد پاسخگوی این وضعیت باشد.

خبر دیگر از باشگاه پرسپولیس اینکه بعدازظهر امروز حسین عبدی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس و رضا نورمحمدی، مدافع این تیم در محل باشگاه حضور یافتند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.