مهاجم تیم ملی گفت: حضور همه بازیکنان شرط موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های آسیاست.
وحید امیری در گفت و گو با خبرگزاری فارس درباره وضعیت تیم ملی در کمپ آفریقای جنوبی گفت: اردوی خیلی خوبی داشته‌ایم. درست است که همه بازیکنان نتوانستند در کنار ما باشند اما اردوی خوبی داشته‌ایم. همه شرایط برایمان مهیاست. اگر سایر بازیکنان هم می‌توانستند با همت مسئولان در کنار ما باشند، بهتر می شد اما به هر حال امکانات خوبی فراهم شده اما امیدوارم همه بازیکنان در اختیار کادر فنی باشند چرا که بازیکن ابزار مربی است.

او درباره توقع قهرمانی از تیم ملی ایران هم اظهار داشت: قطعا انتظاراتی که مردم از ایران دارند بعد از جام جهانی بالاتر رفته است. به همین خاطر مسئولان باید دست به دست هم می دادند و اردوهای بیشتری تدارک می دیدند. متاسفانه این اردو هم در دقیقه ۹۰ هماهنگ شد و یکی از ضعف‌های این اردو نیامدن بعضی بازیکنان بود. خیلی نیاز است که همه را  داشته باشیم. امیدوارم در فاصله باقی مانده تا شروع جام ملتهای آسیا هم وزارت ورزش و هم سایر سازمانهای مرتبط از تیم ملی حمایت کنند.

امیری افزود: فدراسیون تمام تلاشش را کرده اما به خاطر انتظارات بسیار زیادی که از تیم ملی می رود ما نیاز به امکانات بیشتری داریم تا بتوانیم از نام و حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. ما در رده بندی تیم اول آسیا هستیم و این کار ما را خیلی سخت می کند. امیدوارم خدا کمک کند. حالا چه من باشم یا نه برای روسفیدی تیم ملی دعا می کنم.

وی با اشاره به فضایی که در اردوی تیم ملی وجود دارد گفت: جو تیم ملی خیلی دوستانه است. در اردوی قبلی که همراه تیم ملی در پرتغال بودم و همه لژیونرها هم حضور داشتند به هیچ وجه احساس سختی داشتم. بزرگترهای تیم نکونام و آندو از جوانها حمایت می کردند و رفاقت در تیم ملی مثال زدنی است. فکر می کردم جو سنگینی وجود داشته باشد ولی الحمدلله این طور نبود. اصلا حس نکردیم که تازه به تیم ملی آمده ام.

او درباره تمریناتی که زیر نظر کارلوس کی‌روش انجام می دهد هم گفت: از لحاظ تمرینی هم برای من افتخار است که با کی روش کار می کنم. او از بهترینهای دنیاست. هر جای دنیا که می رویم زبانزد است و کار کردن با او افتخار است. من روز به روز از ایشان یاد می گیریم و سعی می کنم به تجربه ام اضافه کنم.

بازیکن تیم ملی درباره پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی در جام ملتهای آسیا هم گفت: حسم نسبت به این تیم خوب است. احساس می کنم ایران امسال خیلی حرفها برای گفتن خواهد داشت. درست است که امکانات ما در مقایسه با حریفان کمتر است و همه بازیکنان در اختیار کادر فنی نیستند ولی حس می کنم رقابتی و تعصبی که ایرانی ها همیشه دارند باعث سربلندی دوباره نام ایران می شود.

امیری درباره دلایل عملکرد خوب تیم نفت هم گفت: یکی از عوامل موفقیت ما کادر مدیریتی باشگاه است که چند سالی می شود بدون تغییر به کارش ادامه می دهد. یکی دیگر از دلایل موفقیت ما علیرضا منصوریان است. به من ثابت شد که اگر کسی برای کارش وقت بگذارد موفق می شود. او همیشه در تمرین ما دو ساعت قبل می آید و دو ساعت بعد ما می رود. رفاقتی هم که در تیم ما وجود دارد مثال زدنی است. کوچکترین حاشیه در تیم ما نیست. امیدوارم در ادامه این روند رو به رشد را ادامه بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.