کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: برنامه‌های خاکپور مورد قبول اعضای کمیته فنی قرار گرفت و همه به انتخاب او رای دادند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی آیت‌اللهی پس از انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید گفت: پس از چند جلسه کمیته فنی، امروز آخرین جلسه را برگزار کردیم. در ۳ روز اخیر سه جلسه به دلیل حساسیت موضوع برگزار کردیم و در نهایت، محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شد.

وی افزود: آخرین جلسه کمیته فنی با حضور خاکپور تشکیل و او برنامه‌های خود را به این کمیته ارائه داد و کمیته فنی نیز پذیرفت و به این نتیجه رسید که خاکپور فردا کارش را به طور رسمی آغاز کند. مراسم معارفه وی فردا ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

«خاکپور از کمیته فنی فرصت خواست که مطالعاتی انجام داده و دستیارانش را انتخاب کند». رئیس کمیته فنی و توسعه با بیان این جمله خاطرنشان کرد: مدت قرارداد خاکپور در صورت صعود تیم امید از مرحله مقدماتی تا المپیک ۲۰۱۶ خواهد بود.

آیت‌اللهی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ و تحلیل ارائه شده از سوی خاکپور، در مجموع وی مورد قبول اعضای کمیته فنی قرار گرفت. در جلسه نخست، به این نظر رسیده بودیم ولی به دلیل مصاحبه کاشانی نتوانستیم اعلام کنیم. طبق شاخصه‌ها و مطالعاتی که داشتیم، همه اعضای کمیته فنی از جمله احسانی، محصص، معینی و من که در جلسه امروز حضور داشتیم، به خاکپور رای دادیم.

وی در مورد اینکه خاکپور پیش از این اعلام کرده بود که تنها با حضور حبیب کاشانی کار می‌کند، گفت: کاشانی در کنار تیم حضور خواهد داشت و مانند گذشته کمک می‌کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه در خصوص حضور نداشتن هومن افاضلی و اینکه کمیته فنی چند تکه شده است، تصریح کرد: در کمیته فنی همه حضور دارند و امروز ساعت ۱۴ اعلام کردیم که جلسه اضطراری خواهیم داشت و ساعت ۱۶ نیز این جلسه را برگزار و خاکپور را انتخاب کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.