رییس فدراسیون فوتبال از تلاش برای حل مشکل سروش رفیعی و اعزام این بازیکن به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی کفاشیان عصر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران درباره مشکلاتی که باعث شد محمد نوری و سروش رفیعی به اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی اعزام نشوند، اظهار کرد: نوری که مشکل مالیاتی داشت اما سروش رفیعی با مشکل سربازی مواجه است. اتفاقا کارلوس کی‌روش تاکید داشت که به او نیاز دارد و باید در اردو باشد. اگر مقامات بالاتر این مشکل را حل نکنند کاری از دست فدراسیون برنمی‌آید. حتما تا آخرین لحظات مشکل این بازیکن حل نشده بوده که اعزام نشده است اما در عین حال سعی می‌کنیم مشکل را حل کنیم تا در صورت امکان رفیعی بتواند به آفریقا برود.

وی با بیان این که خودش از تهران وضعیت اردوی تیم ملی را زیر نظر می‌گیرد و نیازی به سرپرست نیست، از قطعی نشدن هیچ بازی تدارکاتی در این اردو تا این لحظه خبر داد اما ابراز امیدواری کرد تیم ملی بازی‌های خوبی در آنجا داشته باشد.

رییس فدراسیون همچنین با بیان این که امیدوار است سرمربی تیم امید تا پایان هفته مشخص شود، باز هم ابراز امیدواری کرد ظرف یکی دو روز آینده سرمربی تیم ملی بانوان هم مشخص شود.

رییس فدراسیون همچنین از جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تیم ملی ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: از کمک کردن به تیم ملی استقبال می‌کنیم اما مسیر این کار مشخص است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.