هافبک فرانسوی بایرن‌مونیخ گفت که پس از جدایی از بایرن‌مونیخ در آمریکا یا آسیا به فوتبالش ادامه خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک ریبری در گفت‌و‌گو با روزنامه «Welt am Sonntag» آلمان گفت: حدود هشت سال است که در بایرن‌مونیخ هستم. رابطه من و بایرن درست مثل یک زوج است. در مونیخ خانه‌ خریده‌ام، پسرم در اینجا متولد شده و دخترم هم اینجا بزرگ شده است. آنها حالا آلمانی را حتی بهتر از من حرف می‌زنند و به لحاظ گرامری و مکالمه عالی هستند.

وی در خصوص آینده حرفه‌ای خودش اظهار داشت: می‌توانستم برای تیم دیگری در اروپا بازی کنم ولی قلبم به شدت برای بایرن‌مونیخ می‌تپد. البته می‌توانم تصور کنم که روزی برای کسب تجربه‌ای جدید فوتبالم را در آمریکا، قطر یا دبی ادامه دهم.

هافبک ۳۱ ساله باواریایی‌ها در پایان در خصوص اولی هوینس، رئیس پیشین باشگاه بایرن‌مونیخ که در ماه مارس ۲۰۱۴ به دلیل تخلف مالیاتی به سه سال و نیم زندان محکوم شد و حالا دوره محکومیت خودش را سپری می‌کند، گفت: همه ما می‌خواهیم هوینس به باشگاه بایرن‌مونیخ بازگردد. دلم برای او تنگ شده است درست همانند همه بایرنی‌ها!

فرانک ریبری که یکی از بازیکنان کلیدی بایرن‌مونیخ تحت‌هدایت پپ گواردیولا به شمار می‌رود تا ماه ژوئن ۲۰۱۷ با قهرمان بوندس‌لیگا قرارداد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.