ملی‌پوشان کشورمان برای شرکت در اردوی آفریقا خود را به کادر فنی تیم ملی در غیاب کی‌روش معرفی کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت حضور در اردوی آفریقای جنوبی امروز خود را به مربیان تیم ملی معرفی کردند.

این بازیکنان که باید در هتل آزادی حضور پیدا می‌کردند در غیاب کی‌روش در هتل مستقر شده و آماده سفر به اردوی آفریقا هستند.

* محمد نژادمهدی با وجود اعلام قبلی که بازیکنان باید ساعت ۱۵ خود را معرفی می‌کردند به دلیل پرواز مشهد به تهران از صبح امروز در هتل آزادی حضور پیدا کرد.

* رحمان احمدی از اظهارنظر درباره دعوتش به تیم ملی خودداری کرد و در اردو حاضر شد.

* دکتر خانلری پس از حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد مصدوم نداریم اما به نظر می‌رسد خسرو حیدری در اردوی آفریقای جنوبی با کادر پزشکی تیم ملی فیزیوتراپی کند.

* با اعلام مدیر رسانه‌ای تیم ملی کارلوس کی‌روش امروز در اردوی تیم ملی حضور پیدا نخواهد کرد. گاسپار، میکو و لوسیانو با خودروی کی‌روش به محل اردو آمدند و لوسیانو با خبرنگاران شوخی می‌کرد.

* امید ابراهیمی، مهدی شریفی،‌ احسان حاج‌صفی و محمدرضا خانزاده نفراتی بودند که با چهره بشاش به همراه یکدیگر وارد اردو شدند. در این لحظات خانزاده به عکاسان می‌گفت برای مدلینگ از من عکس بگیرید!

* ایمان مبعلی و محسن فروزان به همراه یکدیگر وارد اردو شدند. نکته جالب اینجاست که فروزان لباس‌هایش را در منزل جا گذاشته بود و برای آوردن آنها به خانه‌اش رفت.

* امیرحسین صادقی، بیرانوند، سروش رفیعی، وحید امیری و ایمان مبعلی آخرین نفراتی بودند که خود را به اردو معرفی کردند البته تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه خبری از بیک‌زاده، حیدری و سردار آزمون نبود.

بازیکنان تیم ملی ساعت ۴ بامداد فردا برای برگزاری اردوی آفریقای جنوبی تهران را به مقصد ژوهانسبورگ ترک خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.