پرسپولیس با نتیجه دو بر یک به فولاد خوزستان باخت.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس در آخرین بازی خود پیش از شروع تعطیلات بلندمدت لیگ برتر به مصاف فولاد رفت. این مسابقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد اما پرسپولیس كه از یك بازی خانگی با حضور تماشاگر محروم شده بود، در این دیدار هواداران خود را نداشت. پرسپولیس و فولاد دو تیمی هستند كه نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتر بازیكنان غایب بیشتری دارند. پرسپولیسی‌ها اسیر مصدومیت‌های بازیكنان خود هستند و فولادی‌ها هم در ماجرای كارت‌های معافیت سربازی، بیشترین بازیكن را داشته‌اند كه همین موضوع باعث شد پرسپولیس و فولاد با تركیبی به میدان بروند كه چندان مورد نظر كادر فنی این دو تیم نیست.

 بازی كه شروع شد، در ثانیه ۳۱ ، محسن بنگر پاس رو به عقبی داد كه سوشا مكانی دروازه بان سرخپوشان قصد داشت شوت بزند اما سایه توپ را زد و توپ به همین راحتی وارد دروازه پرسپولیس شد. فولاد به راحتی یك گل جلو افتاد. در ادامه مسابقه محمد نوری در دقیقه ۴۳ دروازه فولاد را با یك ضربه سر زیبا باز كرد تا مسابقه مساوی شود. در نیمه دوم پرسپولیس بد كار نمی كرد اما در دقیقه ۷۲ اشتباه مدافعان در یارگیری و اشتباه سوشا مكانی در خروج، باعث شد پرسپولیس دومین گل را بخورد. این گل را آلویز نانگ زد كه در میان ۴-۵ بازیكن پرسپولیس ایستاده بود اما هیچ كسی او را نگرفت. 

در نهایت مسابقه با همین نتیجه دو بر یك تمام شد تا سرخپوشان یك باخت خانگی را تجربه كنند. در این مسابقه سرانجام اسماعیل شریفات به پرسپولیس گل نزد! او كه گربه سیاه پرسپولیسی هاست، در چند سال اخیر حتی در بازی های دوستانه هم به پرسپولیس گل زده است. در بازی رفت فولاد - پرسپولیس هم گل دوم تیم فولاد را اسماعیل شریفات به پرسپولیس زده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.