سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی با تأکید بر اینکه می‌دانست تیمش در خانه به اسپورتینگ لیسبون امتیاز نمی‌دهد، گفت: لیگ قهرمانان اروپا از این به بعد شروع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۳ بر یک تیمش برابر اسپورتینگ لیسبون در ورزشگاه استمفوردبریج که تنها پیامد آن قاطعانه‌تر شدن صعود آبی‌پوشان لندن به مرحله یک هشتم نهایی بود، گفت: تیم ما با نگرش خوبی به میدان رفت. بازیکنان کار را جدی گرفته بودند و آن دسته از بازیکنانی که معمولاً فرصت زیادی برای حضور در ترکیب به دست نمی‌آورند در این دیدار فرصت‌های خوبی داشتند. آن دسته از بازیکنانی که معمولاً در ترکیب اصلی هستند هم با رویکردی مناسب بازی کردند. ما کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و حق‌مان بود که بازی را ببریم.

وی ادامه داد: چلسی تیم قوی‌تر بود و جدی بازی کرد. چهار یا پنج بازیکن ترکیب اصلی خود را حفظ کردیم و در کنار آنها بازیکنانی مانند شورله، چک و لوئیز که نیمکت نشین هستند را در ترکیب قرار دادیم و عملکرد همه آنها بسیار خوب بود. من درباره اسپورتینگ نمی‌توانم حرف بزنم چون بازیکنان تعویضی چلسی در تیمی مانند اسپورتینگ یا هر تیم دیگری می‌توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. به نظر من تیم برتر میدان برد. اگر اسپورتینگ قرار بود در این گروه امتیازات بیشتری بگیرد قطعاً در استمفوردبریج جایی نبود که این کار را انجام دهد.

آقای خاص تصریح کرد: فکر نمی‌کنم هیچ یک از تیم‌هایی بزرگ به جز لیورپول از لیگ قهرمانان حذف شده باشند و همه آنها که ادعای قهرمانی دارند هنوز در گردونه رقابت‌ها هستند. هر فصل این روند تکرار می‌شود. می‌توانم بگویم که لیگ قهرمانان واقعی از حالا شروع می‌شود. بارسلونا، رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، آرسنال، چلسی، دورتموند و ‌پاری‌سن‌ژرمن هستند؛ پس فصل تازه شروع می‌شود.

مورینیو در پاسخ به این سوال که تیمش در این فصل تا چه مرحله‌ای از لیگ قهرمانان اروپا پیشروی خواهد کرد، عنوان کرد: نمی‌دانم. مطمئناً ما فصل گذشته جزو چهار تیم برتر نبودیم اما در نیمه نهایی بازی کردیم. ببینیم این فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. بگذارید قدم به قدم پیش برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.