مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان به اظهارات عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش نشان داد و وی را به شکایت تهدید کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، در پی انتشار مصاحبه‌ای از عضو پیشین هیئت مدیره استقلال با تیتر «شهریاری: وزارت ورزش، اسپانسر ۴۵ میلیاردی ما را قبول نکرد، خادم همه را کنار زد» که مورخ ۱۹ آذر ۱۳۹۳ در خبرگزاری تسنیم منتشر شده، وزارت ورزش و جوانان اظهارات وی را کذب محض دانست.

جوابیه وزارت ورزش و جوانان به این شرح است:

«آقای شهریاری عضو پیشین هیئت مدیره استقلال تنها فردی را که  به عنوان داوطلب به این وزارتخانه معرفی کرد یکی از مدیران شرکت صدرا سیستم (SIS) بود که در جلسه مشترک هرچند ادعای درآمدزایی ۳۰ میلیاردی در سال را داشت  اما از دادن هر گونه تضمین یا پرداخت اولیه خودداری نمود. این در حالی است که با توجه به مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان به دنبال فردی بود که بتواند با پرداخت به موقع، مشکلات این دو باشگاه را رفع کند.

وی مدعی شده که اسپانسری۴۵ میلیاردی وجود داشته که ما از وی برای رفع مشکلات باشگاه استقلال بهره نگرفته‌ایم که اگر چنین چیزی صحت داشته، چرا ۸  ماه پیش که باشگاه استقلال با اسپانسر ۲۰ میلیاردی قرارداد امضا کرد، ایشان آن زمان اعتراضی نکرد.

علی رغم همه مطالب، بنابر ادعای ایشان  اگر چنین اسپانسری وجود دارد فورا معرفی کند تا جایگزین  اسپانسر حاضر شود و ما نیز خود را موظف می‌دانیم که اسپانسر کنونی استقلال را برای لغو قراردادش با این باشگاه راضی کنیم.

در پایان با توجه به کذب بودن ادعاهای آقای شهریاری، این وزارتخانه حق اعتراض در مراکز قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.