سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از تغییر و تحولات زیاد تیمش برای نیم فصل دوم لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، "فراز کمالوند" در تازه‌ترین صحبتهای خود، از حضور بازیکنان جدید در ترکیب تیم آبی پوش تبریزی خبر داد.


قریشی و محفوظی رفتنی اند...

فراز کمالوند با اعلام خبر کنار گذاشته شدن دو بازیکن بومی گسترش فولاد اظهار کرد: در فوتبال حرفه ای، بحث بومی گرایی جایی ندارد و من مهدی قریشی و مرتضی محفوظی را کنار گذاشته ام تا جای خالی در تیم ایجاد شود.



وی افزود: همانطور که دیدید دو بازیکنی که به جای قریشی و محفوظی به تیم ملحق شده اند عملکرد درخشانی در مسابقه ی امروز مقابل استقلال خوزستان داشتند و فقط به فکر تقویت تیم هستیم و قریشی و محفوظی هم به تیمی می روند که فرصت بازی برایشان بیشتر باشد و به فوتبالشان لطمه وارد نشود.


کار انتقال حسینی به گسترش تمام شده...

فراز کمالوند با انتقاد از میانگین قدی مدافعان تیمش گفت: متأسفانه قد بازیکنان تیم ما کوتاه است و همین موضوع موجب شده که در روی ضربات ایستگاهی ضعیف ظاهر شویم و در چند مسابقه ی اخیر نیز از این نقطه ضربه بخوریم؛ به همین دلیل با سیدمحسن حسینی و باشگاه نساجی صحبت های لازم را انجام دادیم تا با حضور این بازیکن بلند قد، کمی مشکلات خط دفاعی تیم را برطرف کنیم.



گفته می شود حسینی پس از حضور در یک بازی حساس تیم نساجی مازندران، رضایتنامه اش را از این تیم می گیرد و به جمع آبی پوشان تبریزی ملحق می شود.


میرشفیعیان اگر خوب باشد، جذب می کنیم...

کمالوند درخصوص حضور میرشفیعیان در تمرینات گسترش فولاد نیز خاطرنشان کرد: علی میرشفیعیان از زمان حضور در تراکتور شاگرد من بوده و این بازیکن باید ۲۰، ۳۰ جلسه ی تمرینی را با تیم باشد و اگر از او راضی بودیم، جذب تیم می کنیم.



وی با اعلام این که میرشفیعیان سال گذشته در تیم پارسه ی تهران عملکرد خوبی داشته، افزود: هنوز قراردادی با میرشفیعیان نبسته ایم و اگر بتواند در تمرینات انتظارات من را برآورده کند، به جمع ما اضافه می شود.


وضعیت طوری نیست که سن و سال بازیکن مهم باشد!

وی در پاسخ به انتقاداتی مبنی بر حضور بازیکنان مسن مثل بیاتی نیا در گسترش فولاد، اظهار کرد: در مقطع کنونی، مجبوریم بازیکنانی را که در پست خاصی نیاز داریم به خدمت بگیریم و الآن اول فصل نیست که همه ی بازیکنان آزاد باشند و تیم ها، بازیکنان خوب خود را نمی فروشند و مجبوریم برای تقویت خود، به حداقل ها راضی شویم.



وی افزود: ما اکنون فقط به موفقیت گسترش فولاد فکر می کنیم و شما دیدید که در بازی امروز، همین بازیکنان جدید بسیار خوب ظاهر شدند.


به اردوی خارجی می رویم...

کمالوند در خصوص برنامه های تیم برای تعطیلات طولانی مدت لیگ خاطرنشان کرد: رایزنی های لازم را انجام داده ایم تا در تعطیلات ۵۰ روزه ی لیگ برتر، به خارج از کشور سفر کنیم و اردوی خود را در خارج از کشور برپا کنیم.



وی گفت: کار در نیم فصل دوم بسیار سخت تر است و ما باید برای بقا بجنگیم و به همین دلیل باید تمام تلاش خود را در مدت تعطیلات انجام دهیم تا با آمادگی خوبی به مسابقات برگردیم.



دو بازیکن دیگر می خواهیم...

سرمربی گسترش فولاد گفت: ما دو بازیکن دیگر را در تعطیلات نیم فصل کنار می گذاریم و دو بازیکن جدید به تیم اضافه می کنیم تا بتوانیم با برطرف کردن قسمتی از مشکلات خود، در لیگ برتر باقی بمانیم.



کمالوند با اعلام خبر مصدومیت علی لطیفی و حمید جوکار، بیان کرد: از شانس بد ما هم لطیفی و هم جوکار در آستانه ی بازی امروز دچار مصدومیت شدند و در اختیار نداشتن دو بازیکن در یک پست، کار ما را سخت تر کرد و به احتمال زیاد یکی از بازیکنانی که جذب می کنیم در این پست باشد و شاید مصطفی اکرامی را در این پست به خدمت بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.