پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد حضور در کمیته فنی به صورت تلفنی با من مطرح شده و من هم آن را قبول کردم اما هنوز کمیته‌ای تشکیل نشده که حضورم در آن قطعی باشد.
کریم باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه گفته می‌شود وی به عضویت کمیته فنی باشگاه پرسپولیس درآمده، گفت:‌هنوز چیزی قطعی نیست و فعلا همه چیز در حد حرف است.

وی ادامه داد:‌فعلا که هیچ کمیته‌ای هم تشکیل نشده و به من تنها یک پیشنهاد ارائه شد که من هم گفتم اگر کمیته‌ای تشکیل شد آن را قبول می‌کنم و همانطور که گفتم فعلا نه کمیته‌ای هست و نه چیزی قطعی. همه چیز در حد پیشنهاد بوده و شاید به من به عنوان اولین نفر این پیشنهاد داده شده اما در حال حاضر که هیچ کمیته فنی وجود ندارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که هدف کمیته فنی این باشگاه چه خواهد بود، افزود: همانطور که گفتم کمیته‌ای هنوز تشکیل نشده و من هم از اهداف کمیته فنی بی‌خبرم و تنها تماس تلفنی با من برقرار شد و همه حرف‌ها به صورت تلفنی رد و بدل گشت.

باقری در مورد پیشنهاد در کمیته فنی به علی کریمی هم افزود:‌ من درباره حضور افراد دیگر در کمیته فنی نظری ندارم اما اگر کمیته فنی تشکیل شد حتما درباره آن حرف می‌زنم.

وی در مورد خرید سهام باشگاه پرسپولیس هم تصریح کرد: فعلا که خبری از سوی مسئولان امر به من داده نشده اما اگر خبری بشود حتما آن را رسانه‌ای خواهم کرد.

باقری در پایان درباره باخت روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: من در مورد فوتبال حرف نمی‌زنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.