سرمربی ملوان می‌گوید حق ما در بازی مقابل پدیده برد بود ولی نتوانستیم از برتری‌مان استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان، استیون مویسیلوویچ در نشست خبری بعد از بازی با پدیده خراسان گفت: ابتدا دوست دارم که از همه بازیکنانم به خاطر تلاش و جنگندگی زیادی در بازی امروز و در این زمین سخت انجام دادند تشکر کنم. ما موقعیت‌هایی داشتیم و باز هم روی اشتباه خط دفاع‌مان بازی برده را با مساوی عوض کردیم. متاسفانه این اشتباه‌ها همچنان در حال تکرار است و این دو امتیاز را به خاطر همین اشتباه از دست دادیم. حق ما برد بود ولی یک امتیازی هم که به دست آوردیم خوب است و مسابقه‌ها ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: تا قبل از اینکه من بیایم شرایط بدین ترتیب بود و ما در این مدت توانستیم موقعیت‌های گل بیشتری را ایجاد کنیم. از لحاظ ایجاد موقعیت گل بهتر شده‌ایم ولی باید شرایط دفاعی‌مان را بهتر کنیم. اگر بتوانیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم به برتری دست پیدا می‌کنیم.

سرمربی ملوان در ادامه افزود: اگر فیلم بازی را نگاه کنیم، آنالیز بهتری نسبت به شرایط امروز تیم داریم. من بازیکنانم را بهتر می‌شناختم و می‌دانم که با آنها چطور در مورد شرایط تیم صحبت کنم.

مویسیلوویچ در پایان گفت:‌من می‌دانم که شرایط خوبی نداریم و کجای جدول هستیم و این طبیعی است که همه ناراضی باشند. دقایقی از بازی امروز ما بهتر بودیم و در دقایقی آن‌ها از ما بهتر بودند. من هنوز امیدوارم که بازیکنان جدیدی به این تیم اضافه شوند و در این مورد جلسه‌ای با مسئولان باشگاه داشتم و گفته‌ام که در چه پستی چه بازیکنانی نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.