رئیس سازمان لیگ گفت: اگر بعد از اجرای حکم کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأئید نکند مثل آن است که فردی را اعدام کنیم و پس از آن او را ببخشیم که دیگر این کار فایده‌ای ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج در رابطه با اینکه امروز پرسپولیسی‌ها برای بخشش محرومیتشان به فدراسیون فوتبال آمده‌اند گفت: مسئولان پرسپولیس امروز به سازمان لیگ آمده‌اند که من به آنها گفتم محل اعتراض به این مسئله سازمان لیگ نیست و با هم به کمیته انضباطی آمده‌ایم تا در این جا صحبتشان مطرح شود.

وی افزود:‌مغایرتی در آئین‌نامه جدید هست که طی آن می‌گوید رأی محرومیت باید در اولین بازی اجرا شود و اگر خواسته شود در کمیته استیناف این مسئله بررسی شود این امر مانع از اجرای حکم نخواهد شد.

تاج تأکید کرد: در صورتی که بازی دو تیم بدون حضور هوادار برگزار شود و آن وقت کمیته استیناف رأی را تأئید نکند این مسئله سودی نخواهد داشت و مثل آن می‌ماند که فردی را اعدام کنند و بعد تصمیم بگیرند که او را ببخشند. به همین خاطر امروز صحبت‌ها انجام شد و نتیجه دادخواهی پرسپولیس تا دقایقی دیگر از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

تاج در رابطه با اینکه پرسپولیس در لیگ محروم شده و چرا باید در جام حذفی محرومیت خود را پشت سر بگذارد، خاطرنشان کرد: این هم یک نوع تفسیر است که می‌تواند مد نظر قرار بگیرد. به طور مثال وقتی تراکتورسازی بعد از دیدار مقابل استقلال محروم شد این تیم محرومیت خود را در دیدار مقابل پدیده که در جام حذفی برگزار می‌شد پشت سر نگذاشتم حالا باید مسئولان مربوطه در این رابطه تصمیم بگیرند و نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.