علیرضا منصوریان می گوید امیدوار است که لیاقت نشستن روی نیمکت استقلال را داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران پس از برد تیمش مقابل پرسپولیس گفت: «بازی سنگینی داشتیم. ما و پرسپولیس ۱۲۰ دقیقه در جام حذفی بازی کرده بودیم که این موضوع روی بازی ما تاثیر داشت. ما در نیمه دوم روی یک لحظه غفلت گل خوردیم. تلاش می کردیم بازی را در نیمه دوم ببریم. البته جدا از اینکه ما گل برتری را زدیم، بازی تفاوت آنچنانی نداشت و مسابقه می توانست مساوی تمام شود.»

منصوریان ادامه داد: «از هواداران پرسپولیس تشکر می کنم چراکه مراعات بازیکنان جوان ما را کردند. اگر بازیکن ما جوانی کرد آن ها به بزرگی خودشان او را ببخشند. من به بازیکنانم یاد می دهم که در مورد داوری حرف نزنند. اگر هم درخشان حرفی در مورد داوری زده پیشکسوت من است و البته نتیجه برگشت ندارد. پس باید به داور احترام گذاشت.»

سرمربی نفت در مورد اینکه پس از پایان دربی ۷۹ استقلالی ها نام او را صدا می زدند گفت: «باید به کادر فنی استقلال و امیر قلعه نویی احترام گذاشت. من با نفت قرارداد دارم و از کار کردن با بازیکنان این تیم لذت می برم. همه پرسپولیسی ها رویایشان این است که روی نیمکت تیم خود بنشینند و در استقلال هم همین طور است. دوست ندارم طوری به استقلال بیایم که بعدا بگویند فلان کار را انجام دادی تا بیایی. امیدوارم لیاقت نشستن روی نیمکت استقلال را داشته باشم و اگر هم لیاقت نداشته باشم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. در پایان فصل مشخص می شود که شانس نشستن روی نیمکت استقلال را دارم یا نه.»

او در پایان گفت: «امشب شب تولد من است و این برد بهترین هدیه بازیکنان به من بود. من به پرسپولیسی ها می گویم که این مسابقه برایم جنبه انتقامی نداشت.»
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.