کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال گفت: اگر بازی خبرخواهانه با پیشکسوتان فوتبال رسمی بود، داور باید ۱۰ نفر را اخراج می‌کرد!
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید شمسایی در حاشیه دیدار خیرخواهانه هنرمندان موسیقی و سینما و پیشکوتان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: خدا خیر دهد کسانی را که باعث و بانی این برنامه بودند. از این جور مسابقات باید در کشور ما زیاد باشد. همه مردم ایران از هر قشری به دنبال کار خیر هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که شما در ترکیب تیم هنرمندان به میدان رفتید، چطور این اتفاق افتاد: من از سال ۸۰ با خیلی از هنرمندان این تیم را تشکیل دادیم. در این بازی هم آتیلا حجازی به من گفت و من هم با کمال میل قبول کردم. ابتدا قرار بود در تیم فوتبالی‌ها به میدان بروم وقتی دیدم توازن برقرار نیست در تیم هنرمندان شرکت کردم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال در مورد اینکه به نظر می‌رسید بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و آنچنان دوستانه به نظر نمی‌رسید، ‌گفت: فوتبال بازی زد و خورد است. تیم فوتبالی‌ها هم بهترین‌های ایران بودند. آنها دوست نداشتند شکست بخورند. من هم هم سن آنها هستم اما آنها فکر می‌کردند من جوانم و روی من زیاد خطا می‌کردند.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد در لیگ فوتبال حساس‌تر بود، گفت: ‌اگر بازی رسمی بود داور در این بازی ۸ تا ۱۰ بازیکن را اخراج می‌کرد اما خوشحالیم که نیت‌مان مهم بود و همه به دنبال گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان ورزش و هنر بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.