هافبک پیشین شیاطین سرخ از سمت مربیگری تیم فوتبال استون‌‌ ویلا و دستیاری پل لمبرت کناره‌گیری کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روین کین که از ماه جولای ۲۰۱۴ به عنوان دستیار پل لمبرت در تیم فوتبال استون‌ ویلا مشغول به فعالیت شده بود، ۵ ماه پس از شروع این کار از سمت مربیگری این تیم انگلیسی استعفا کرد. هافبک پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد همزمان با مربیگری در استون‌ ویلا به عنوان دستیار مارتین اونیل، سرمربی ایرلند هم فعالیت داشت.

روی کین با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص گفت: کار همزمان در استون‌ویلا و تیم ملی ایرلند و ترکیب تعهدم به این ۲ تیم واقعاً دشوار است. عادلانه هم نیست که هم در استون‌ویلا باشم هم در تیم ملی کشورم برای هم این تصمیم را گرفتم.

وی افزود: مایلم از پل لمبرت به خاطر فرصتی که در اختیارم قرار داد تا به این باشگاه فوق‌العاده بیایم، تشکر کنم. از تجربه‌ای که در استو‌ن‌ ویلا کسب کردم واقعاً لذت بردم . آرزو می‌کنم شرایط برای مدیریت تیم، بازیکنان، هواداران و باشگاه استون‌ ویلا به بهترین شکل ممکن پیش برود.

لمبرت هم در این مورد اظهار داشت: روی امروز صبح نزد من آمد و خبر داد که انجام همزمان این ۲ کار خیلی دشوار است که من هم به تصمیم او احترام می‌گذارم. در این مدت کوتاهی که با کین کار کردم او نقش خودش را فوق‌العاده ایفا کرد و دلایلش برای ترک ویلا پارک را هم درک می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.