سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: در دیدار با دانشگاه آزاد بازیکنانمان نیمه اول استرس داشتند به همین دلیل سه گل نابهنگام دریافت کردیم.
رز جدیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیمش مقابل دانشگاه آزاد گفت: من ۳ بازیکن مصدوم داشتم. به همین دلیل این موضوع تاثیر منفی در تیم من گذاشت. از طرف دانشگاه آزاد تیم قدرتمندی است. مربی سابق تیم ملی را در اختیار دارد و همچنین از بازیکنان باتجربه‌ای استفاده می‌کند. به همین دلیل بازیکنان من نیمه اول استرس داشتند.

وی ادامه داد: همه بازیکنان ما کم سن و سال و بومی هستند.به دلیل استرسی که داشتند ۳ گل نابهنگام خوردیم. نیمه دوم آنها توانستند تاکتیک من را اجرا کنند به همین دلیل گلی دریافت نکردیم. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که با عکس‌العمل خوب توسلی که یکی از بهترین دروازه‌بانان کشور است هیچ کدام از این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

وی با بیان اینکه امیدوار است بازیکنان مصدومش به دیدارهای آینده برسد، عنوان کرد:‌امامی رباط پاره کرده و نیم‌فصل دوم او را در اختیار نداریم. عبیدی و ملمولی هم آسیب‌دیده بودند و امیدوار بودیم در دیدارهای بعدی بتوانیم از آنها استفاده کنیم. امسال بدشانسی هم آوردیم که امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کرده و پیشرفت کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.