سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ ما می‌توانستیم در دیدار مقابل استقلال کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل‌محمدی در خصوص اینکه روز گذشته با توجه به محرومیتش و عدم حضورش در کنار زمین چگونه با نیمکت ارتباط برقرار می‌کرد، اظهار داشت: من ارتباطی به آن صورت نداشتم فقط در بین دو نیمه به رختکن رفتم و زمانی هم که بازی به ضربات پنالتی کشیده شد نفراتی را انتخاب کردم.

وی در مورد اینکه تعویض‌ها را او انتخاب می‌کرد یا دستیارانش تأکید کرد: ما رابطی داشتیم که تعویض‌ها را با او هماهنگ می‌کردیم.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه مسعود حسن‌زاده روز گذشته بازی بسیار خوبی انجام داد و چرا تعویض شد، تصریح کرد: متأسفانه او از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و خودش اعلام کرد که نمی‌تواند به بازی ادامه دهد به همین دلیل ما هم مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

گل‌محمدی در مورد اینکه ذوب‌آهن دو گل از استقلال عقب افتاده بود اما توانست به بازی بازگردد یادآور شد: ما بازی را بد شروع کردیم تا آمدیم خود را پیدا کنیم دو گل دریافت کردیم اما خوشبختانه نکته مثبت بازی روز گذشته این بود که ما بلافاصله پس از گل دوم توانستیم یکی از گل‌ها را جبران کنیم و این نقطه عطفی بود با گلی که به ثمر رساندیم امیدمان بیشتر شد و توانستیم در ادامه بازی شرایط را به سود خود به پایان برسیم. می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه هم کار را تمام کنیم.

وی که در برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، افزود: در وقت تلف شده حریف هیچ حرفی برای گفتن نداشت. بازی در اختیار ما بود به هر حال از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد از بازیکنانم تشکر می‌کنم که توانستند پس از اینکه دو گل از حریف عقب افتادند به بازی برگردند و روحیه خود را از دست ندادند. آنها نشان دادند که بازیکن‌های بزرگی هستند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه با این پیروزی جلوی برگزاری دربی ۸۰ را گرفت، یادآور شد: من از رسانه‌ها گله‌ای دارم و آن این است که تیم ما را نادیده گرفته بودند و به استقبال دربی رفته بودند این موضوع باعث شد تا بازیکنان من با انگیزه بیشتری وارد میدان شوند. آنها می‌خواستند نشان دهند یک تیم ذوب‌آهنی هم این وسط وجود دارد.

گل‌محمدی در مورد اینکه حسن‌زاده عملکرد خوبی در ذوب‌آهن داشته و چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود، گفت:‌ حسن‌زاده باید ثبات بیشتری در کار خود داشته باشد. او در ابتدای فصل مصدوم شده بود انتظار خود من بیشتر از اوست اگر او ثبات خود را بیشتر کند مطمئنم که به تیم ملی دعوت خواهد شد و یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی می‌شود.

وی در مورد اینکه در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف پرسپولیس بروند خاطرنشان کرد: هم‌اکنون زود است که بخواهیم در اینباره صحبت کنیم ما یک بازی مقابل صبا در لیگ برتر داریم و دوست دارم در دیدار با پرسپولیس هم هر تیمی که خوب بازی کرد به مرحله بعدی راه پیدا کند.

گل‌محمدی در مورد اینکه شانس قهرمانی تیمش را در جام حذفی چقدر می‌داند، تأکید کرد: نمی‌توان درصد این موضوع را اعلام کرد. تازه کار ما شروع شده است. اگر به فینال هم راه یابیم و در آنجا هم شکست بخوریم هیچ چیزی به دست نیاورده‌ایم. من این تجربه‌ را در پرسپولیس داشته‌ام. در دیدار فینال تا آخرین لحظه پیش بودیم اما در ضربات پنالتی باختیم و همه چیز تمام شد. تا جام را بالای سر خود نبریم نمی‌شود در مورد قهرمانی صحبت کرد.

وی یادآور شد: جا دارد از تماشاگران اصفهانی تشکر ویژه کنم که روز گذشته سنگ تمام گذاشتند همچنین از هیأت مدیره باشگاه نیز تشکر می‌کنم که حمایت‌های لازم را انجام دادند. این برد را به پویا سیف‌پناهی که از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده و فصل را از دست داد تقدیم می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.