کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در آستانه دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و روسیه، انگار هیچ چیز سر جایش نیست، حالا جای خالی مرحوم حسن حسین‌زاده بیش از پیش احساس می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی امید و بزرگسالان فوتسال ایران قرار است روزهای ۱۰ و ۱۱ آذر ماه در قم دیدارهای دوستانه‌ای را برابر روسیه برگزار کنند.

تیم روسیه به همین منظور روز یکشنبه هفته آینده راهی ایران خواهد شد.

این در شرایطی است که خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بلافاصله بعد از اتمام گرندپریکس برزیل راهی کشورش (اسپانیا) شد و روز شنبه قرار است به ایران بازگردد.

این روزها سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال نیز در خارج از کشور به سر می‌برد تا تیم ملی نیز از سوی محمد هاشم‌زاده معرفی شود.

هاشم‌زاده تاکید کرده که کار انتخاب ملی‌پوشان برای این بازی را با هماهنگی خسوس انجام داده است.

از سوی دیگر قمی‌ها اعلام کرده‌اند که اگر فدراسیون به تعهدات خود نسبت به پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه عمل نکنند، از میزبانی مسابقه معذور هستند.

گرچه مدیرکل ورزش استان قم وجود نقص و ایراد در سالن محل برگزاری مسابقه را رد کرده‌ اما صحبت‌هایی نیز در مورد باقی ماندن کارهای این سالن شنیده می‌شود.

از سوی دیگر بعد از گرندپریکس، رئیس کمیته فوتسال آرش جابری را به عنوان جانشین مرحوم حسین‌زاده که یک روز پیش از تاسوعا در سانحه تصادف درگذشت، معرفی کرد، این روزها شنیده می‌شود وی هنوز به کمیته فوتسال اضافه نشده و با توجه به سفر خارجی افتخاری، پیگیری‌های لازم برای حضور او در این کمیته انجام نشده است.

حسین‌زاده پیش از درگذشتش، جلساتی را با قمی‌ها داشت و کارهای مربوط به این بازی‌ را پیگیری می‌کرد، اما حالا علاوه بر مشکلاتی که وجود دارد، شنیده می‌شود اقدامات لازم برای اسکان تیم روسیه نیز انجام نشده است.

این روزها انگار هیچ چیز سر جای خودش نیست و بیش از روزهای گذشته از مرگ جوان زحمتکش و البته بی‌ادعای کمیته فوتسال، جای خالی حسین‌زاده احساس می‌شود.

پیش از این هم شاید در چنین شرایطی قرار می‌گرفتیم اما مرحوم حسین‌زاده به عنوان دبیر اجرایی کمیته، هماهنگی‌های لازم را ایجاد می‌کرد تا کمتر شاهد چنین روزها و ناهماهنگی‌هایی باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.