سرمربی فرانسوی آرسنال با تمجید از نگرش و عملکرد مردانش در بازی خانگی برابر بورسیا دورتموند رکوردی را که آنها برجای گذاشتند، افتخار‌آمیز دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آرسنال شب گذشته (چهارشنبه) در پنجمین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد میهمان آلمانی خود، بورسیا دورتموند را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد تا با سه امتیاز این بازی ۱۰ امتیازی شود و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول گروه D همچون دورتموند صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی مسجل کند.

آرسن ونگر در کنفرانس خبری پس از این بازی اظهار داشت: در مجموع بازیکنان ما بازی مسئولانه‌ای ارائه کردند. فکر می‌کنم که عملکرد دفاعی‌مان در این بازی بهتر بود. ما تیمی هستیم که دوست دارد حمله کند و گاهی اوقات حس می‌کنیم که باید بازی را تحت سلطه بگیریم و به همین دلیل از کارهای دفاعی غافل می‌شویم اما در این بازی این فاکتور را هم در نظر داشتیم.

ونگر در تمجید از الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی تیمش که گل دوم آرسنال را به ثمر رساند هم گفت: روحیه و جنگندگی الکسیس سانچس باور نکردنی است. او ترکیبی از استعداد و انگیزه است. من عملکرد یحیی سانوگو (زننده گل اول توپچی‌ها) را هم دوست داشتم. کاری که او برای زدن گل اول انجام داد زیبا بود. متأسفانه او مصدوم شده است و وضعیت میکل آرتتا هم چندان جالب به نظر نمی‌رسد و من فکر می‌کنم که او مدتی از میادین دور خواهد بود. قبول این مصدومیت‌ها برای ما سخت است.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها با اشاره به رکورد تحسین برانگیز تیمش که برای پانزدهمین فصل متوالی جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است، تصریح کرد: زمانی که شما در یک تیم فوتبال کار می‌کنید، خواهید فهمید که حفظ ثبات در آن کار آسانی نیست و به همین دلیل من به تیمم به خاطر این رکورد افتخار می‌کنم. فکر می‌کنم که مسئولان باشگاه هم شایسته تعریف و تمجید هستند. با این حال این کافی نیست و ما بیشتر می‌خواهیم. چیزی که اهمیت دارد این است که ما تیمی متحد هستیم و بازیکنان‌مان شخصیت و نگرشی طراز اول دارند. بعد از شکست یکشنبه در بازی برابر منچستریونایتد مهم بود که این بازی را ببریم.

ونگر در پایان عنوان کرد: از حالا تا فوریه ما باید در قالب یک تیم پیشرفت کنیم. ما از بازی امشب انگیزه خواهیم گرفت و برای دور بعدی رقابت‌ها هم تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهیم داشت. با نگاهی به گروه‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهید دید که چه تیم‌های طراز اولی توانسته‌اند به مرحله بعد صعود کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.