مدیرعامل ماهان‌تندیس قم گفت: به سرمربی تیم‌مان گفتم اگر می‌خواهی بروی باید همیشه در کنار تیم بمانی، او هم این مسئله را پذیرفت.
ناصر شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص جدایی امیر شمسایی اظهار داشت: من در واقع جا مانده از جبهه و جنگ هستم. همرزم شهید صیادشیرازی و شهید بروجردی بودم. در زندگی‌‌ام اگر معتقدم بنیانگذار فوتسال هستم خوشحال هستم و این را دروغ نمی‌گویم. سال ۶۹ اگر کمک انصاری‌فرد نبود نمی‌توانستیم فوتسال را در ایران راه بیندازیم.

وی ادامه داد: در قم اینگونه نیست که ما مربی نداشته باشیم. مربیان خوب و جوانی حضور دارند. امیرخان (شمسایی) انسان ارزشی و از جانبازان جبهه و جنگ است. ما دو سال پیش هم با او کار کردیم و او نظرش این بود که محسن حسن زاده در آن سال تیم را در دست بگیرد تا قهرمانی هم پیش رفتیم.

مدیرعامل ماهان‌تندیس تأکید کرد: امسال هم امیر را آوردیم زیرا معتقدیم مربیان آموزش دیده می‌شوند. به هر حال به دلیلی که او جانباز است و خودش احساس می‌کرد اعلام کرد که وحید غیاثی می‌تواند اداره تیم را در دست بگیرد. ما در فضایی کاملا صمیمی قطع همکاری کردیم البته این موضوع به صورت کامل نبوده زیرا به او گفتیم که باید در کنار تیم بماند و به عنوان مشاور عالی باشگاه هم کارش را ادامه می‌دهد.

شریفی در مورد سرمربی جدید ماهان تندیس گفت: سرمربی به تیم اضافه نمی‌شود و همان دستیاران امیر شمسایی کار هدایت تیم را تا پایان فصل بر عهده خواهند داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.