سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در صورت پیروزی تیمش در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به رکوردی که مربیان پیشین کهکشانی‌ها در این تیم ثبت کرده‌اند، می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین شب از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۸ دیدار در گروه‌های اول تا چهارم برگزار می‌شود که در گروه B، رئال مادرید میهمان بازل سوئیس است.

کهکشانی‌ها که صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسجل شده در شرایطی میهمان سوئیسی‌ها هستند که با پیروزی در خانه بازل رکورد جدید را در کارنامه سرمربی ایتالیایی خود کارلو آنچلوتی به ثبت می‌رسانند. پیروزی در این بازی پانزدهمین برد متوالی رئالی‌ها را رقم خواهد زد و از این حیث کارلتو به رکورد ژوزه مورینیو، سرمربی پیشین کهکشانی‌ها (در فصل ۲۰۱۲-۲۰۱۱) و همچنین با رکورد میگل مونیوس، سرمربی سفیدپوشان مادرید در فصل (۱۹۶۱-۱۹۶۰) خواهد رسید.

شاگردان آنچلوتی از ماه سپتامبر که در خانه به اتلتیکومادرید باختند، تاکنون ۱۴ پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌ها کسب کرده‌اند که ۹ پیروزی در لالیگا، ۴ برد در لیگ قهرمانان اروپا و یکی در جام حذفی اسپانیا بوده است. به این ترتیب بازل و مالاگا ۲ تیمی هستند که کارلتو با نشان دادن راه شکست آنها به مردانش می‌تواند رکورددار کسب بیشترین پیروزی متوالی در رئال شود. با پیروزی در خانه مالاگا آنچلوتی همچنین می‌تواند یک رکورد انفرادی برای خودش به ثبت برساند. برد در این بازی شمار پیروزی‌‌های کارلتو در ۵۰ دیداری که رئال را در لالیگا هدایت کرده به ۳۷ پیروزی (۶ تساوی و ۷ شکست) ارتقا خواهد داد که رکورد قبلی او در همین تعداد بازی در لیگ برتر انگلیس به همراه چلسی را به اندازه یک بازی ارتقا می‌دهد.

در دیگر بازی مهم فردا شب آرسنال میزبان بورسیا دورتموندی است که صعودش به مرحله بعد در دور چهارم رقابت‌‌ها پیشتر مسجل شده و پیروزی در این دیدار صعود توپچی‌ها را هم به مرحله بعد قطعی می‌کند. شاگردان آرسن ونگر در شرایطی خود را برای پذیرایی از نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا آماده کرده‌اند که این هفته شکستی تلخی را در خانه برابر منچستریونایتد تجربه به رده هشتم جدول سقوط کردند.

برنامه کامل شب دوم از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه A اتلتیکومادرید – المپیاکوس مالمو – یوونتوس

گروه B بازل – رئال مادرید لودوگورتس رازگراد – لیورپول

گروه C زنیت سن‌پترزبورگ – بنفیکا بایرلورکوزن – موناکو

گروه D اندرلشت – گالاتاسرای آرسنال – بورسیا دورتموند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.