قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اعلام ابطال کارت پایان خدمت دو بازیکن این تیم از سوی سازمان لیگ، گفت: ما نگران بازیکنان‌مان هستیم ولی قانون از همه چیز برای ما مهم ‌تر است.


علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان اظهارکرد:‌ کارت پایان خدمت فرزاد جعفری و حسن معاوی از تیم ما باطل اعلام شده است و ما تابع قانون هستیم. به هر حال همه ما باید خدمت مقدس سربازی را طی کنیم.


وی با بیان این‌که قانون و خدمت سربازی برای ما از همه چیز مهم‌تر است، عنوان‌کرد: باید مراقب باشیم تا فرزندان‌مان خدمت مقدس سربازی را به صورت صحیح بگذرانند یا به صورت صحیح کارت معافیت دریافت کنند.



قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هر حال درمورد بازیکنانی که با تخلف کارت پایان خدمت گرفته‌اند، تصمیم نهایی ‌را مسوولان مربوطه می‌گیرند و طبق قوانین باید با آن‌ها برخورد شود و راه‌کار آن هم دست حوزه نظام وظیفه است.



وی خاطرنشان‌کرد: کسی که خلاف می‌کند، باید تقاص آن را هم پس دهد و طبق قوانین با آن برخورد شود. ما نگران بازیکنان خودمان که کارت پایان خدمت آن‌ها باطل اعلام شده است، هستیم و این بازیکنان برای تیم ما زحمت کشیدند ولی قانون از همه چیز برای ما مهمتر است.



پورکیانی در بخش دیگر این گفت‌وگو بیان‌کرد: ‌زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل از دهم آذر تا هفتم دی‌ماه است و اگر کادرفنی به بازیکنی نیاز داشت، بازیکن مورد نظر آن را جذب می‌کنیم. ویسی هم هنوز لیست مازاد یا جذب بازیکن به ما نداده است و ان‌شا‌الله امروز، فردا این کار را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال در چنین شرایطی باشگاه ها باید به جوانگرایی پناه آورند و تیم‌های اصلی‌شان را با بازیکنان تیم‌های پایه‌شان تکمیل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.