مهاجم پرسپولیس گفت: در نیمه دوم غرور را در بازیکنان استقلال دیدم و این مسئله به ما کمک کرد تا بازی باخته را با برد عوض کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هادی نوروزی قول داده بود در دربی ۷۹ چهارمین گل خود را به استقلال زده و عدد ۴ را به هواداران این تیم نشان دهد اما در این بازی موفق شد پاس گل بدهد. او در این مورد و اتفاقات مربوط به دربی، با خبرنگار  تسنیم صحبت کرد.

تسنیم: گفته بودی در دربی ۷۹ چهارمین گلت به استقلال را خواهی زد.

گل نزدم اما پاس گل دادن هم لذت خاص خودش را دارد. اینکه بازی را بردیم و هواداران بعد از مدت‌ها دلشان شاد شد خیلی ارزش دارد.

تسنیم: نوروزی متفاوتی را در دربی دیدیم.

بله این یکی از بهترین بازی‌های من برای پرسپولیس بود. بعد از بازی خیلی‌ها زنگ زدند و گفتند که هادی، عالی بازی کردی. امیدوارم هواداران هم از بازی من راضی باشند و توانسته باشم انتظارات آنها را برآورده کنم.

تسنیم: اوایل بازی یک فرصت خیلی خوب گلزنی داشتی که پاس دادی، بهتر نبود خودت ضربه را می‌زدی؟

موقعیت خوبی بود اما زاویه‌ام خیلی برای ضربه زدن خوب نبود. به این خاطر صلاح دیدم پاس بدهم که متاسفانه توپ به امید عالیشاه نرسید. بعد پشیمان شدم که پاس دادم و اگر خودم ضربه را می‌زدم بهتر بود.

تسنیم: پس از اینکه گل خوردید فکرش را می‌کردی به بازی برگردید؟

واقعا گل مفتی خوردیم. یک لحظه حواس بچه‌ها متوجه حقیقی شد که به خاطر مصدومیت به بیرون انتقال پیدا کرد و در یارگیری دقت نکردیم. شهباززاده با تیز هوشی توپ را به گل تبدیل کرد و وقتی به رختکن رفتیم هم قسم شدیم که هر طوری است این گل را جبران کنیم. بعد اینکه بازی مساوی شد بهترین فرصت بود که تیر خلاص را به قلب استقلال شلیک کنیم و این کار را هم انجام دادیم.

تسنیم: بازیکنان استقلال بعد از زدن گل با شکم‌سیری بازی کردند؟

در نیمه دوم غرور را در بازیکنان استقلال دیدم. این غرور بیشتر ما را برای بردن علاقمند کرد و انصافا همه بچه‌ها عالی بازی کردند. واقعا شایسته برد بودیم و ۳ امتیاز حق‌مان بود.



تسنیم: بعد از اخراج عالیشاه شرایط برای ادامه کار سخت نشد؟

متاسفانه عالیشاه در آن صحنه احساسی عمل کرد. واقعا در آن دقایق با یک یار کمتر دفاع کردن خیلی سخت بود و جالب اینکه در لحظات پایانی ما می‌توانستیم به گل سوم هم برسیم که داور یک پنالتی صددرصد را برای‌مان نگرفت. نمی‌دانم داور چه فکری کرد که خطای مسلم روی طارمی را ضربه کاشته دروازه اعلام کرد. فکر کنم او در جو بازی قرار گرفته بود.

تسنیم: بعضی از کارشناسان داوری معتقدند داور باید در نیمه اول یک پنالتی هم برای استقلال می‌گرفت.

اگر منظورتان برخورد بنگر با بیک‌زاده است که اصلا پنالتی نبود و بازیکن ما فقط توپ را زد. در صورتی که مدافع استقلال در محوطه جریمه‌شان کاملا بازیکن ما را هل داد.

تسنیم: از این پس می‌شود روی پرسپولیس به عنوان یک تیم مدعی حساب باز کرد؟

صددرصد. این برد از لحاظ روحی و اعتماد به نفس خیلی به پرسپولیس کمک  خواهد کرد تا راه خود را پیدا کرده و به قهرمانی فکر کند. متاسفانه ۴،۵ بازیکن خود را برای دیدار با نفت از دست دادیم اما به آینده خیلی امیدوار شدیم.

تسنیم: از دربی دیگری این بار در جام حذفی استقبال می‌کنید؟

ما قطعا بازی فوق‌العاده سختی برابر گل گهر در سیرجان پیش‌رو داریم و از حالا باید روی این بازی تمرکز کنیم. استقلال هم بازی سختی در اصفهان با ذوب‌آهن پیش‌رو دارد و بعید می‌دانم در این بازی پیروز شود. ترجیح می‌دهیم با ذوب‌آهن بازی کنیم چون در این بازی میزبان خواهیم بود و این به نفع‌مان است.

تسنیم: نوروزی به تیم ملی هم فکر می‌کند؟

فکر کنم عملکردم در این چند بازی اخیر آنقدر خوب بوده که حضور در تیم ملی حقم باشد. امیدوارم در اردوی آینده تیم ملی جزو نفرات دعوت شده باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.