کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دروازه‌بان پرسپولیس درباره پیروزی تیمش در دربی ۷۹ گفت: بسیار خوشحالم که با این پیروزی دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کردیم و مزد زحمات خود را گرفتیم.
به گزارش ایسنا، سوشا مکانی درباره پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال تصریح کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و علاوه بر این که توانستیم گل خورده را جبران کنیم، با گلزنی در دقایق پایانی به پیروزی نیز رسیدیم و دل هواداران خودمان را شاد کردیم.
وی افزود: ما انصافا در این چند هفته اخیر فارغ از تمام نتایجی که گرفتیم فوتبال بسیار خوبی را بازی می‌کردیم و در این بازی هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم.
مکانی درباره نیمکت‌نشینی‌اش در داربی و شایعاتی که درباره قهر او با باشگاه شنیده می‌شود خاطرنشان کرد: به هر حال این نظر سرمربی است که چه کسی در درون دروازه قرار بگیرد و من به نظر ایشان احترام می‌گذارم. اگر بازی کنم تمام وجودم را برای تیم می‌گذارم و اگر روی نیمکت هم باشم، برای پیروزی تیمم دعا می‌کنم.
وی درباره شایعات مطرح شده مبنی اختلافش با نیلسون گفت: این موضوع‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد و من هیچ مشکلی با نیلسون ندارم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.