رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ معتقد است که نیمه دوم بازی‌های تیم‌های استقلال و پرسپولیس هر چیزی را که یک فوتبال لازم دارد، داشته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان در مورد دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: به نظر من نیمه دوم این بازی همه چیز داشت، حمله روی دروازه، موقعیت‌های گل، گل، درگیری، اخطار و اخراج.

وی در خصوص اینکه آیا با ثبت این نتیجه (برتری ۲ بر یک پرسپولیس) فشار از روی سازمان لیگ به خاطر اینکه گفته می‌شود این نهاد یکی از عوامل تساوی‌ها در دربی‌های گذشته بوده، برداشته شده است، خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها در سطح عوام و تماشاگران مطرح می‌شود. تماشاگران وقتی سکوها را پر می‌کنند که دو تیم کیفیت خوبی در زمین داشته باشند. تماشاگران هم باید تیم‌شان را از فشار خارج کنند تا بهترین کیفیت را در زمین داشته باشند. مسلماً آنها به دنبال این مسئله هستند و البته باید امکانات رفاهی هم بیشتر شود. در این صورت استقبال هم از دربی بیشتر می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه چرا مسئولان تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی به او اعتراض داشتند، گفت: اعتراض استقلالی‌ها برای وقت اضافی بود اما قانون پنج داوری می‌گوید وقت اضافه تنها مسئله‌ای است که به خود داور مربوط است و هیچکس نمی‌تواند در این مورد دخالت کند. البته همیشه در اینگونه بازی‌ها این اعتراضات و توهین‌ها وجود داشته و من هم می‌پذیرم. اصلاً شاید اعتراض‌ها هم درست باشد اما مسلماً بدون غرض است.

بهروان در پاسخ به این سؤال که «آیا سازمان لیگ از حواشی این بازی گزارشی را تهیه خواهد کرد؟»، تأکید کرد: صددرصد این اتفاق رخ می‌دهد. نماینده سازمان لیگ، رئیس کمیته انضباطی و هر کسی که در این فوتبال مسئول است، در ورزشگاه بود و همه تلاش کردند تا بازی به خیر و خوشی تمام شود.

وی درباره اینکه چه نمره‌ای به بازی استقلال - پرسپولیس می‌دهد، گفت: مسلماً نمره من به این بازی از دربی‌های قبلی بیشتر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.