مدافع تیم ملی فوتبال گفت: شکست دادن کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا به مراتب سخت‌تر خواهد بود.
سید جلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برتری یک بر صفر ایران مقابل کره جنوبی عنوان کرد: پس از اینکه مدتی بازی تدارکاتی نداشتیم، یک بازی سنگین و سخت را مقابل کره جنوبی انجام دادیم و برای سومین بار متوالی توانستیم این تیم را شکست دهیم که نتیجه زحمت تمامی بازیکنان بود.

وی افزود: کره جنوبی تیم بزرگی است، آنها آمده بودند که ایران را شکست دهند اما به لطف خدا بار دیگر شکست‌شان دادیم. این برد خیلی شیرین بود اما سخت به دست آمد.

مدافع تیم ملی در مورد عملکرد احتمالی ایران در جام ملت‌ها، گفت: شرایط جام ملت‌ها آسیا خیلی دشوار است. باید امکانات زیاد و بازی تدارکاتی مناسب بیشتری داشته باشیم. فکر کنم بازی با ایران چندمین بازی خوب کره جنوبی بود چراکه آنها با پاراگوئه و کاستاریکا بازی کردند اما این نخستین دیدار سخت ما بود. زمان زیادی نداریم اما در همین مدت هم باید چند مسابقه خوب تدارکاتی انجام دهیم.

حسینی در مورد اینکه تیم ملی در صورت مواجه شدن با کره در جام ملت‌های آسیا توانایی شکست دوباره این تیم را دارد، به تسنیم گفت: واقعا سخت است. در دیدار سه‌شنبه شب از حمایت هواداران خودمان برخوردار بودیم و این موضوع تیم را رو به جلو برد اما برای هماهنگی بیشتر نیاز به دیدارهای تدارکاتی بیشتری داریم. شکست دادن کره جنوبی در جام ملت‌ها بسیار دشوارتر است.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد پیش بینی دربی خاطرنشان کرد: پیش بینی دربی خیلی سخت است تنها می‌توانم بگویم هر تیمی که از حاشیه دور بماند و بتواند فشار بازی را تحمل کند، شانس بیشتری برای برتری در دربی خواهد داشت.

وی در مورد وضعیتش در تیم الاهلی قطر تصریح کرد: شرایط خوبی داریم. الاهلی بعد از تیم‌های قدرتمند فوتبال قطر یعنی السد، الجیش، الغرافه و لخویا پنجم است اما فاصله امتیازی کم است و می‌توانیم در آینده یکی از تیم‌های مدعی باشیم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه دارد به فوتبال ایران بازگردد، یادآور شد: خودم دوست دارم به فوتبال ایران برگردم اما باید دید شرایط چه اتفاقی را رقم خواهد زد.

مدافع تیم ملی در مورد بخت ایران برای قهرمانی در آسیا به تسنیم گفت: برای قهرمانی در جام ملت‌ها برنامه ریزی دقیق‌تر و امکانات بیشتر می‌خواهیم. خیلی دیر شده اما با یک برنامه ریزی اصولی توانایی کسب قهرمانی را داریم.

حسینی درباره اینکه اردوی آفریقای جنوبی چه اندازه برای تیم ملی مفید است، اظهار داشت: قبل از جام جهانی هم اینگونه بود. تیم‌های آفریقایی حتی در رده باشگاهی هم شاید از برخی تیم‌های ملی قوی‌تر باشند. در مجموع بازی با حریفان باشگاهی دشوارتر است چراکه آنها مدت بیشتری با یکدیگر بوده و هماهنگی کاملی دارند. قبل از جام جهانی هم ۶ بازی سنگین در آفریقا داشتیم. در کل معتقدم هر بازی تدارکاتی سخت یا آسان به تیم ملی کمک خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.