بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید وظیفه‌اش این است که خواسته‌های کادر فنی را انجام دهد.
به گزارش ایسنا، سروش رفیعی پس از تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در جمع ملی‌پوشان حضور دارم. با اضافه شدن لژیونرها تیم ما کامل‌تر می‌شود. ما دو جلسه تمرینی خوب را داشتیم و بانشاط تمرین کردیم. مطمئنا در بازی با کره جنوبی هم یک بازی خوب را به نمایش خواهیم گذاشت.
وی تصریح کرد: امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم و تا جام ملت‌های آسیا به خواسته‌های کارلوس کی‌روش برسیم. من در حال حاضر با صددرصد آمادگی در تمرین‌های تیم ملی حضور دارم و تمام تلاشم را می‌کنم که نظر کی‌روش را خودم جلب کنم.
وی تصریح کرد: تلاش می‌کنم تا آن چیزی که از من می‌خواهند را به صورت کامل انجام دهم اما در نهایت هم به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم. هر کسی آرزو دارد که در جام ملت‌ها برای تیم کشورش بازی کند.
وی ادامه داد: تمرین‌هایی که در کنار بزرگ‌ترهای تیم انجام می‌دهیم، تجربه جدیدی برای من است. بزرگان تیم رابطه خوبی با ما دارند و ما جوانان شرایط خوبی را در تیم داریم و احساس راحتی می‌کنیم.
وی درباره تیم ملی کره هم گفت: کره یکی از رقیبان سرسخت ایران بوده و هست ولی سعی می‌کنیم این تیم را همانند دو بازی گذشته در تهران شکست دهیم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.