کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربیان تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم به درخواست هواداران ورزشگاه پاسخ مثبت دادند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و صبای قم تاکنون حدود ۱۵ هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که همچنان بر تعداد آنها افزوده می‌شود.

* با توجه به آتش گرفتن یک خودرو در مسیر منتهی به ورزشگاه و ترافیک سنگینی که به وجود آمده بود، هوادارانی که وارد ورزشگاه می‌شدند از این مسئله ابراز نارضایتی می‌کردند.

* پیش از آغاز بازی در ورزشگاه نوحه‌خوانی صورت گرفت که همه تماشاگران مشغول عزاداری ایام سوگواری امام حسین (ع) شدند.

* آرش برهانی مهاجم استقلال که امروز هم در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار نگرفت، در جایگاه ویژه این دیدار را تماشا می‌کند.

* گاسپار و میکو از مربیان تیم ملی فوتبال در جایگاه حضور دارند اما خبری از علی کریمی نیست.

* هنگامی که امیر قلعه‌نویی برای خوش و بش به سمت صمد مرفاوی می‌رفت، هواداران استقلال از سرمربی تیم‌شان درخواست کردند که دست مرفاوی را بگیرد و به سمت آنها بروند که قلعه‌نویی به درخواست آنها پاسخ مثبت داد و در ادامه هر ۲ مربی به سمت تماشاگران استقلال رفتند.

* حدود ۵۰ نفر از هواداران تیم صبا در ورزشگاه حضور دارند.

* حنیف عمران‌زاده که در این دیدار در لیست ۱۸ نفره استقلال قرار گرفته از سوی تماشاگران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* پیروز قربانی، احمد حسن‌زاده، جلال‌الدین علی‌محمدی و ایوب کلانتری پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال و از سوی دیگر امیرحسین صادقی به سمت نیمکت صبا رفت.

* هدایت ممبینی، دکتر نوروزی، ستار همدانی، شاهرخ بیانی، علی نظری جویباری، ایمان عالمی و رضا رجبی در جایگاه ویژه حضور دارند. 



 

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )