سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اولین شکست تیمش در فصل جاری رقابت‌های سری A ایتالیا را به شرایط نامساعد چمن ورزشگاه حریف نسبت داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای هفته نهم سری A شب گذشته یوونتوس صدرنشین در خانه جنوا با نتیجه یک بر صفر باخت که این اولین شکست بانوی پیر در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بود.

پس از این بازی که گل جنوا در وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رسید، ماسیمیلیانو آلگری به ابراز نارضایتی از وضعیت چمن ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا پرداخت و آن را مسبب شکست تیمش دانست.

آلگری اظهار داشت: ما روی یک زمین نامساعد بازی کردیم. هیچکس روی این چمن نمی‌تواند فوتبال بازی کند. با این حال ما تنها حسرت ۳۰ ثانیه پایانی بازی را می‌خوریم. گاهی اوقات در کورس قهرمانی لازم است که به تساوی بسنده کنی. یک امتیاز در پایان فصل می‌تواند تفاوت میان تیم اول و دوم را تعیین کند.

وی خاطر نشان کرد: عملکرد ما و جنوا در یک سطح بود اما نتیجه بازی باید برای ما یک درس باشد. در این بازی ما حداقل باید یک امتیاز کسب می‌کردیم، بماند که این شانس را داشتیم تا حتی برنده میدان را ترک کنیم. بنابراین این شکست کام‌مان را تلخ کرد اگرچه درس خوبی برای پیشرفت ما شد.

سرمربی بانوی پیر افزود: هنوز بازی‌های زیادی تا پایان راه باقی مانده است و ما چیزی را از بین نبرده‌ایم. یک تساوی هم می‌توانست برای ما باارزش باشد درست مانند بازی برابر ساسولو. اشتباه ما این بود که فقط به زدن گل پیروزی‌بخش فکر می‌کردیم اما در فوتبال دفاع کردن هم به همین اندازه مهم است، به خصوص وقتی ۳۰ ثانیه به پایان بازی مانده است. با تمام اینها باید نکته مثبت این بازی را ببینیم. این یک بازی حذفی نبود و ما هیچ چیز را از دست نداده‌ایم.

شکست در خانه جنوا سبب شد که رم، تیم دوم جدول رده‌بندی سری A با یوونتوس هم‌امتیاز شود و تنها به خاطر شکست اخیر در بازی رودرروی دو تیم در ورزشگاه یوونتوس در رده دوم قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.