شایعه جدایی مهاجم برزیلی تراکتورسازی در پایان نیم فصل توسط این بازیکن تکذیب شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ادرلوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی تراکتورسازی تبریز کارش را خوب بلد است. او تا به حال عملکرد جالبی در لباس تراکتور داشته و می خواهد به کارش در این تیم ادامه دهد. ادینهو در مورد شرایط تیمش به ما گفت: برد مقابل سایپا و جلو رفتن در جام حذفی، یک اتفاق بسیار خوشحال کننده بود. ما توانستیم خودمان را پیدا کنیم و پس از یک باخت بد مقابل پیکان در لیگ برتر، توانستیم در خانه حریف به پیروزی برسیم و سایپا را شکست دهیم. 

ادینهو اضافه کرد: من در فصل قبل به همراه مس کرمان تا مرحله فینال جام حذفی پیش رفتم و می دانم قهرمانی به تیم ها در این تورنمنت چقدر نزدیک است. جام حذفی می تواند هر تیمی را به قهرمانی برساند آن هم فقط با دو یا سه بازی و این موضوع ارزشمند است. ما حالا باید بکوشیم تا تراکتور را دوباره به فینال برسانیم و مجددا این تیم قهرمان جام حذفی شود. در این صورت، هم یک جام دیگر به دست آورده ایم و هم سهمیه آسیا برای فصل آینده را به هواداران هدیه می دهیم.

او راجع به دربی تبریز نیز اضافه کرد: ما برای این بازی احترام زیادی قائلیم و باید از آن بهترین امتیاز را به دست آوریم چون همین دربی می تواند به ما در جهت رسیدن به کسب قهرمانی نیم فصل کمک کند. امیدوارم هواداران هم کمک مان کنند تا با کسب یک برد دیگر، یک قدم بلند به سمت قهرمانی نیم فصل برداریم.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.