مهاجم انگلیسی تیم فوتبال لیورپول از هم‌تیمی ایتالیایی خود دفاع و تأکید کرد بسیاری از انتقاداتی که از او می‌شود غیرمنصفانه است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دنیل استوریج معتقد است بسیاری از انتقاداتی که در این فصل از ماریو بالوتلی صورت گرفته است ذهنیت افرادی بسیاری را نسبت به این بازیکن ایتالیایی بد کرده و در شروع ضعیف او در این فصل تأثیرگذار بوده است.

استوریج در گفت‌وگو با نشریه میرر در دفاع از بالوتلی اظهار داشت: ماریو پسری دوست‌داشتنی است. من رابطه خوبی با او دارم و از کار کردن با او لذت می‌برم. همه درباره ماریو چیزهای مشابهی می‌گویند و طوری از او حرف می‌زنند که انگار یک موجود وحشی است.

استوریج افزود: همه بالوتلی را زیر ذره‌بین گذاشته‌اند و توقع دارند او را در سطحی ببیند که به خاطر آن در سراسر دنیا معروف شده است و به همین دلیل وقتی او را در وضعیتی دیگر می‌بینند شروع به انتقاد می‌کنند.

مهاجم قرمزپوشان مرسی‌ساید تصریح کرد: به نظر من دیوانه‌بازی‌ پسرهای ۲۴ ساله و کوچک‌تر معمولی که به دانشگاه می‌روند از ماریو بیشتر است. هر فردی ممکن است اشتباه کند و یک دوره نه‌چندان مطلوب را تجربه کند و ماریو هم از این قاعده مستثنی نیست اما او دارد راهش را پیدا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.