سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال اعتقاد دارد بازیکنان این تیم بدون هیچ پولی در تمرینات و مسابقات شرکت می‌کنند. آنها نیاز به انگیزه دارند.
مریم حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره کسب نخستین ۳ امتیاز در لیگ برتر فوتبال گفت: ما در دو هفته قبلی که باختیم به این دلیل بود که تغییرات زیادی در تیم داشتیم. از طرفی تعدادی از آنها را در اختیار نداشتیم. مقابل سیرجان که شکست خوردیم کم آوردیم، آنها بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارند، اما مقابل آینده‌سازان حق‌مان باخت نبود.

وی ادامه داد: همیشه مشکلاتی گریبانگیر بانوان استقلال هست. اینکه تیم دیر بسته می‌شود و تمرینات بدنسازی ما هم دیر شروع شد. اگر به بازیکنان بیشتر فشار می‌آوردیم ممکن بود آسیب ببینند، اما برای دیدار با ارومیه روی شوت‌زنی تمرین کردیم. موقعیت‌های زیادی هم برای این مسابقه داشتیم و یک پنالتی هم از دست دادیم. خدا را شکر می‌کنم که بعد از ۳ هفته توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال با اشاره به اینکه دختران نیاز به حمایت دارند، اظهار داشت: امیدواریم اسپانسری که مردان این باشگاه را حمایت می‌کند از بانوان هم حمایت کند. فوتبال تهران پتانسیل زیادی دارد و حق آنهاست که یک تیم داشته باشند. بانوان تیم ما با اینکه هیچ پولی از باشگاه نگرفته‌اند اما بازهم در تمرینات و مسابقات شرکت می‌کنند. آنها نیاز به انگیزه دارند تا نتیجه خوب بگیرند. امیدواریم که مسئولان باشگاه هم ما را حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.